پرسپولیس نیوز :رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:این رفتارها در شان بازیکنان 2 تیم بزرگ کشور نیست.

جعفر کاشانی در رابطه با شکست پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: من نیمه دوم این بازی را توانستم ببینم. به نظرم بازیکنان ما در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و بد بازی کردند. موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. 2، 3 موقعیت فقط طارمی داشت که از دست داد. تیم ما غرور داشت و به خاطر همین شکست خورد. در مقابل استقلال خیلی خوب و با برنامه بازی کرد.

وی افزود: برد و باخت در فوتبال هست و من به این مسائل کاری ندارم. بحث من روی اتفاقاتی است که در زمین افتاد و همه دیدند که بازیکنان چطور با هم رفتار کردند. این رفتارها در شان بازیکنان 2 تیم بزرگ کشور نیست. میلیون ها نفر این بازی را دیدند. یک بازی برد دارد و یک بازی باخت. نباید به خاطر برد و باخت مسائل اخلاقی را زیر سوال ببریم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره درگیری کاپیتان های 2 تیم تصریح کرد: نمی خواهم به مسائل  فنی بپردازم و بازهم می گویم که چرا بازیکنان بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بیایند و جلوی دوربین چنین رفتارهایی از خود نشان دهند. من از این اتفاقات متاسفم.

کاشانی در ادامه بیان داشت: اشتباهات فنی باید در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بررسی شود. روی گل هایی که خوردیم و اشتباهاتی که در زمین پیش آمد، باید کمیته فنی بررسی های لازم را صورت دهد.

وی در پایان افزود: بار دیگر می گویم که به خاطر رفتار بازیکنان در پایان بازی من شدیدا آزرده و ناراحت شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)