پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قبول دارم که رفت و برگشت های این چنینی برای پرسپولیس زیبا نیست.

جعفر کاشانی درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس اظهار داشت: امروز با این بازیکن صحبت کردم و به او گفتم پسرم این چه کاری بود کردی ؟ من سال قبل هم با طارمی صحبت کردم. امیدوارم این بازیکن دیگر از این اشتباهات  مرتکب نشود البته باشگاه هم باید این بچه ها را ارشاد کند. اینها جوان هایی هستند که از شهرستان به تهران می آیند و باید یکسری مسایل را به آنها آموزش داد.

وی افزود: امروز به مهدی طارمی گفتم پارسال یادت هست چه حرف هایی بهت زدم. به تو گفتم محبوبیت مهم است اما محبوبیت به وفای عهد است. کسی که از پرسپولیس می رود دیگر رفته است و آمدنش جای حرف دارد. این جوان ها باید بدانند باشگاه های استقلال و پرسپولیس به آنها شخصیت می دهند نه آنها به استقلال و پرسپولیس . با این حال همه این مسایل به سیاست های باشگاه برمی گردد. باشگاه باید به گونه ای قرارداد ببندد که این مشکلات پیش نیاید.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: باشگاه باید برای بازیکنانی چون طارمی کلاس بگذارد و به آنها آموزش بدهد. امروز دیدم که این بازیکن حتی خجالت می کشد صحبت کند به او گفتم پسرم شما چند سالته؟ گفت 23 ، 24 سال اینها باید هدایت شوند. به طارمی گفتم اگر می خواهی به جایی بروی به گونه ای عمل کن که باشگاه پشتت باشد. کاری کن که روزی به رئال مادرید بروی.

وی در پاسخ به این سوال کاپ، که آیا قبول دارد چنین رفت و برگشت هایی زیبنده باشگاهی چون پرسپولیس نیست، اذعان داشت: قبول دارم که قشنگ نیست اما برخی مسایل به سیاست های باشگاه برمی گردد. ضمنا گاهی باید رفتارهای بازیکنان را به حساب جوانی آنها گذاشت.

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره غیبتش در جلسه  امروز هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: کمی کسالت داشتم و به همین دلیل نتوانستم در جلسه شرکت کنم.

کاشانی در پایان درباره دعوتنامه ای که آمریکایی ها برای وی شخصا فرستادند گفت: دعوتنامه ای رسیده و از طریق آقای طاهری پرونده در جریان است. آنها از باشگاه پرسپولیس برای انجام سه بازی در ماه سپتامبر دعوت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)