پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یادم است زمانی که ما در این تیم بازی می کردیم مسئولان باشگاه حتی درباره لباس پوشیدن ما هم نظر می دادند.

جعفر کاشانی درباره اینکه گفته می شود روز گذشته با علیرضا منصوریان پیرامون حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس صحبت کرده و موافقت شفاهی سرمربی نفت را گرفته عنوان کرد: نمی دانم این اخبار از کجا در می آید. علیرضا منصوریان را دوست دارم و اعتقادم بر این است که تونایی های فنی او بسیار بالاست. به همین خاطر من هر روز با منصوریان در تماس هستم. دیروز هم با او صحبت کردم اما حرف های ما هیچ ارتباطی با موضوع بیرانوند نداشت و اصلا صحبتی در این باره انجام ندادیم.

وی ادامه داد: حضور بیرانوند در پرسپولیس اتفاق خوبی است و می تواند به سود پرسپولیس باشد اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا باشگاه نفت حاضر است رضایت نامه او را صادر کند یا خیر. قطعا مدیریت باشگاه بستر را برای جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی فراهم می کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهاراتش علیه سوشا مکانی مبنی بر اینکه پرسپولیس بازیکنی بی اخلاق نمی خواهد گفت: بحث من هرگز به سوشا مکانی ارتباطی نداشت. سوشا مثل بچه من است و باور کنید مثل اولادم دوستش دارم. حرف من به صورت کلی این است که بازیکنان پرسپولیس باید فرهنگ بالایی داشته باشند و مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

کاشانی با اشاره به صحبت های وکیل مکانی علیه خودش بیان داشت: به این مسائل دامن نزنید. باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و تمام اعضای آن باید از نظر فرهنگی در رده بالا قرار داشته باشند. یادم است زمانی که ما در این تیم بازی می کردیم مسئولان باشگاه حتی درباره لباس پوشیدن ما هم نظر می دادند. به همین خاطر هیچ مشکلی پیش نمی آمد. امیدوارم با درایت مسئولان سوءتفاهم هایی که درباره مکانی پیش آمده برطرف شود و این بچه به زودی به فوتبال برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)