پرسپولیس نیوز: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:در شاهین خودم به زمین کود و آب می دادم.
 
 جعفر کاشانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا بعداز شش هفته تازه پیراهن این فصل پرسپولیس رونمایی می شود،  اظهار داشت: شما به رونمایی لباس بعد از شش هفته توجه نکنید. به هرحال بحران هایی وجود داشت از جمله اینکه باشگاه در حال واگذاری بود و شرایط روشن نبود. من امیدوارم البته یک روز این اتفاق بیفتد تا پرسپولیس در چارچوب طرح های ملی واگذار شود و زیر نظر دولت و مسوولان به کار خود ادامه دهد. امیدوارم روزی پرسپولیس در جایگاه خودش قرار بگیرد و ما یک باشگاه واقعی داشته باشیم. اگر می بینید مشکلات اینگونه وجوددارد به خاطر این است که ما باشگاه نیستیم. وگرنه همه چیز سازماندهی و ساختار خود را پیدا می کرد. 
 
وی ادامه داد: در شرایطی که اکنون قرار داریم اداره پرسپولیس به خود دولت واگذار شده است و  حالا باید برای هزینه های دو باشگاه سرخ و آبی برنامه ریزی شود چون در این مقطع برنامه ریزی برای تامین اعتبار دشوار خواهد بود. هر باشگاهی که بزرگ باشد مشکلات بزرگ خود را دارد و این تیم ها صرفا با اسپانسر نمی توانند اداره شوند. 
 
رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: از کانال ورزش می توان خیلی از مشکلات را حل کرد. این راه را خیلی از کشورهای دنیا رفته اند و ما می توانیم با مطالعه کاری که آنها کردند و تطبیق آن با شرایطی  که خودمان داریم به راهکارهای مناسبی نوشت.
 
وی همچنین درباره اداره شدن پرسپولیس توسط سرپرست نه مدیرعامل ابراز کرد: عنوان ها و جایگاه ها که به افراد شخصیت نمی دهند این افراد هستند که با  کاری که انجام می دهند به جایگاهی که در آن قرار دارند اعتبار می بخشند. اگر می گویم پرسپولیس باید باشگاه شود برای همین مسایل است به خاطر اینکه همه چیز در جای خود قرار می گیرد امادر حال حاضر نیز این موضوع مشکل ساز نیست چون آقای طاهری با اختیارات یک مدیرعامل کار خود را انجام می دهد حال این عنوان هرچه باشد تعیین کننده نیست. ما باید شرایط را فراهم کنیم یک باشگاهی مثل رئال مادرید هم وقتی به مشکل می خورد از هوادارانش کمک می گیرد.اما در آنجا متقابلا خدمات باشگاه نسبت به هواداران نیز تعریف شده است. ما باید در این مسیر حرکت کنیم تا بتوانیم از پتانسیل های خواص برای ایجاد یک باشگاه و توسعه آن استفاده کنیم. من حاضرم برای پرسپولیس رانندگی هم کنم اما این مجموعه به سمت باشگاه شدن گام بردارد. ما مجموعه شاهین را ساختیم و این برای همیشه به یادگار ماند. در آنجا خودم به زمین کود و آب می دادم. برای اینکه کار انجام شود و می توانیم در پرسپولیس هم در این مسیر گام برداریم. 
 
کاشانی در پاسخ به این مساله که هواداران انتظار دارند باشگاه ثبات و مدیرعامل داشته باشد عنوان کرد: آیا ثبات باشگاه بستگی به عنوان فرد اول آن دارد؟ این باشگاه متعلق به دولت است و آقای طاهری هم در واقع مدیرعامل آن است.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)