پرسپولیس نیوز: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:مکانی به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده می شود اما نه به خاطر برخورد بلکه نصیحت خواهد شد. 
 
جعفر کاشانی درباره بازی پرسپولیس و ملوان در جام حذفی اظهارداشت: بازی بدی نبود. اما از تیمی مثل پرسپولیس که زمانی پیش از آغاز بازی همه آن تیم را برنده می دانستند، انتظاری بیشتر می رود و این پرسپولیس به زمان بسیاری نیاز دارد که به تیمی تبدیل شود که هواداران از آن انتظار دارند. 
 
وی ادامه داد: این تیم بسیار جوان است و باید به جایی برسد که این بچه ها فرهنگ شان را بالا ببرند و حاشیه هایشان را کم کنند. و نیاز است که با آنها صحبت شود. برخی از بازیکنان وقتی به تیم ملی می روند از ارنج عقب می افتند و در تیم ناهماهنگی ایجاد می شود و زمانی که این ضعف برطرف می شود باز می بینیم که دوباره لیگ تعطیل می گردد و دوباره همان کاستی ها ایجاد می شود. این بازیکنان باید بدانند زمانی به تیم ملی می روند که در باشگاه شان خوب باشند و چه از لحاظ فنی و چه فرهنگی و شخصیتی ارتقاء پیدا کنند. 
 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص رفتار سوشا مکانی و حاشیه های ایجاد شده توسط وی خاطرنشان کرد: من شب گذشته در هتل با این جوان در مورد این گونه مسایل خیلی صحبت کردم. به او گفتم پسرم یک مقدار فکرت را به کار بینداز و از مغزت استفاده کن تو با این فیزیک و قد و قواره همه ویژگی های بزرگی و تبدیل شده به شماره یک ملی را داری اما همه مسایل فنی نیست باید فرهنگ و رفتار اجتماعی و شخصیت خوبت را در زمین در کنار مسایل فنی پیدا کنی.به او گفتم عقب بایست و با رفتار خوب تیم را راهنمایی کن در مسایلی که در زمین به تو ارتباط ندارد دخالت نکن و کاری به کار داور و بازیکن حریف نداشته باش. داور که سوت زد تمام است. دیگر نباید به طرفش رفت و به او اعتراض کرد چون نه تنها ثمره ای ندارد بلکه به ضررت هم تمام می شود همانطور که دیدیم در این بازی اخطار هم  گرفتی. 
 
وی افزود: البته او به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده می شود اما نه به خاطر برخورد بلکه نصیحت خواهد شد. این جوانان هنوز وظایفشان در تیم مشخص نشده است باید با آنها صحبت شود و روشن شان کرد. شما ببینید در بازی قبل توپ به سر مدافع ما خورد و داور پنالتی گرفت و تیم را از پیروزی محروم  کرد. داور هم چهار جلسه محروم شد. معلوم نشد اینجا حق باشگاه پرسپولیس کجا رفت!
 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: در تمام دنیا بازیکنانی را که جذب می کنند مدت ها روی مسایل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی شان مطالعه می کنند همین جوری و فقط به لحاظ مسایل فنی بازیکنی را نمی گیرند. امروزه مثل گذشته نیست که خانواده ها راجع به مسایل اجتماعی و ادب با جوانان صحبت کنند. ما هم در زمان  گذشته هم از سوی خانواده و هم از طرف باشگاه با ما صحبت می شد و نصحیت مان می کردند. اما الان زمانه فرق می کند که نتیجه اش همین پرخاشگری های که در زمین به وجود می آید. 
 
کاشانی در پایان گفت: گذشته ای که پرسپولیس داشته طبیعی است که مردم انتظارهایی بیش از این داشته باشند. از پرسپولیس بخواهند بازی های خوب و پیروزی های بهتری برایشان به ارمغان بیاورند همانطور که از استقلال هم چنین انتظاراتی دارند. از این دو تیم انتظارات زیادی می رود و اگر ساختار این دو باشگاه درست شود و به گذشته خود بازگردند  تیم ملی ما از آن نفع خواهد برد. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)