پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:هنوز معتقدم پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد.

جعفر کاشانی در رابطه با بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن، گفت: بچه ها خیلی خوب بازی کردند. ما حداقل با اختلاف چهار گل باید این بازی را می بردیم. اما مغلوب یک پنالتی قلابی شدیم. آن توپ پنالتی نبود. حتی تاج،رییس سازمان لیگ هم با بنده تماس گرفت و اظهار داشت که پنالتی نبود. آن هم دقیقه 90 که دیگر هیچ کاری نمی شد کرد.

وی درباره ادامه قعرنشینی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نتیجه مهم است. البته به نظر من بازی های لیگ یک تورنمنت است و پرسپولیس در آینده بسیار بسیار بهتر از این خواهد شد و به نتایج مطلوب هم خواهد رسید. اگر شرایط خوب باشد و بچه ها قدر موقعیت ها رابدانند و داور ها هم بگذارند که پرسپولیس به راه طبیعی اش ادامه دهد این تیم در آینده تداعی پرسپولیس می دهد که هر آن انتظار قهرمانی از آن می رود و بوی قهرمانی می دهد. اما دیدید که در اصفهان دو پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. اینجا هم یک پنالتی قلابی داور تقدیم به ذوب آهن کرد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس همچنین گفت: تیم های بزرگ حاشیه هایشان هم بزرگ است. با همه اینهایی که دیدید پرسپولیس در حال حاضر یک تیم است و هنوز هم باشگاه نیست. از ما که گذشته، انشاالله در آینده استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه های دیگر هم که در اصل فقط تیم هستند. به باشگاه تبدیل شوند و اتحادیه باشگاه ها تشکیل شود و سازماندهی باشگاهی داشته باشیم تا فوتبال ما مثل فوتبال در نقاط مختلف جهان به روال عادی حرکت کند.

کاشانی در پایان اذعان داشت:پرسپولیس خوب بازی می کند اما در گل زدن مشکل دارد. بازیکنان هنوز به گل زدن عادت نکردند ونباید این چنین فرصت ها را به سادگی از دست بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)