پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند هم از نظر اخلاقی بچه خوبی است و هم می تواند سالهای سال دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس باشد.

جعفر کاشانی درباره نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:جلسه خوبی بود و مهمترین حسن جلسه امروز این بود که اعلام شد حسابرسان باشگاه پس از بررسی های لازم رای به شفافیت کامل حساب و کتاب های طاهری داده اند و با این شرایط می توان گفت که پرسپولیس آرام آرام به باشگاه تبدیل می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: موضوع دیگری که امروز درباره آن بحث شد برنامه های برانکو بود و مقرر شد تا تیم سفری به امارات داشته و در آنجا دو بازی تدارکاتی انجام دهد.

کاشانی درباره برنام های اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه مشکلی که وجود داشت حل شد و اسپانسر باشگاه نیز بودجه مورد نظر را واریز کرد.البته جا دارد اینجا به وجود یک اقتصاددان بزرگ بنام آقای گلزاده در هیات مدیره اشاره کنم؛ فردی که تحصیلکرده انگلیسی است و وجودش در جمع مدیران باشگاه موهبتی است.

وی درباره تصمیمات دیگر جلسه امروز گفت: قرار بر این شد تا تشویق نامه هایی را برای افرادی که در بخش حقوقی باشگاه فعالیت می کنند در نظر بگیریم و تقدیم آنها کنیم.

کاشانی درباره مکالمه تلفنی شب گذشته خود با علیرضا بیرانوند گفت: این بچه  واقعا توانمند است و وقتی با او صحبت کردم متوجه شدم که هم از نظر اخلاقی بچه خوبی است و هم می تواند سالهای سال دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس باشد. البته به او گفتم که حرفهای شب گذشته ات درباره هواداران استقلال را بهتر بود انجام نمی دادی و یا به گونه ای دیگر مصاحبه می کردی. روی همه رفته معتقدم که اینها بچه های خوبی هستند و باید بخوبی هدایت شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)