پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت : پرونده مدیرعامل بازداشت شده این باشگاه روند خوبی را طی می کند و به زودی آزاد خواهد شد.

جعفر کاشانی  گفت: سوء تفاهمات در پرونده حمیدرضا سیاسی یکی پس از دیگری برطرف شده و فکر می کنم او خیلی زود آزاد شده و به باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل باز می گردد.

وی ادامه داد: تیم ما نیازبه آرامش دارد وامیدوارم باآزادی سیاسی این آرامش به باشگاه ما تزریق شود. در نبود سیاسی، طاهری کارها را به خوبی انجام داد و تمام برنامه های تیم بسته شده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم در نیم فصل، گفت: امیدوارم با وجود جدایی این بازیکنان، نفرات خوبی جذب شوند. کادرفنی تصمیم گیرنده اصلی در مورد بازیکنان است و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خواسته های کادرفنی را برآورده کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه شده وبه معنای واقعی سازمان دهی داشته باشد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید تیم های پایه آن تزریق کننده تیم بزرگسالان باشند وهیچ گاه نیاز به بازیکنان تیم های دیگر نداشته باشیم.

*** هیات مدیره از درخشان حمایت می کند

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص مطرح شدن برخی گزینه ها برای جانشینی حمید درخشان، اظهار کرد: این اتفاق تنها گمانه زنی رسانه ایی است و به نظر من این مساله هیچ ایرادی ندارد و همه می توانند نظر خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد:کمیته فنی تصمیم گیرنده اصلی درمورد کادرفنی است و در حال حاضر کمیته فنی و هیات مدیره از درخشان حمایت می کند. درخشان از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است و برای موفقیت یک مربی باید شرایط فراهم باشد.

*** سرمربی تیم ملی نباید خارجی باشد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: به اعتقاد من هدایت تیم ملی را هیچ گاه نباید به سرمربیان خارجی بسپاریم ، زیرا این مربیان در صورت ناکامی خیلی راحت به کشور های خود باز می گردند. تیم ملی هویت ما است و می توانیم از بهترین مربیان خود در این تیم ها استفاده کنیم و مطمئن باشید این مربیان تعصب بیشتری از مربیان خارجی دارند.

وی ادامه داد: کی روش مربی بزرگی است اما از هین حالا با مصاحبه های مختلف خود بهانه تراشی را برای عدم موفقیت در جام ملت ها شروع کرده است. مطمئن باشید اگر روزی در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته باشم کمیته فنی از افراد نخبه تشکیل خواهم داد تا آنها بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جدایی علی کریمی از تیم ملی، گفت: دلیل رفتار های کی روش که باعث جدایی مربیان ایرانی از تیم ملی می شود ضعف تشکیلات مدیریت فوتبال و تیم ملی ما است.

*** خصوصی سازی باعث رشد ورزش ایران می شود

کاشانی در رابطه با خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال، گفت: این اتفاق باعث رشد ورزش قهرمانی ما می شود و امیدوارم زمینه برای حضور بخش خصوصی در ورزش ایران مهیا باشد.

وی ادامه داد: زمانی که باشگاه خصوص در فوتبال ما شکل می گیرد قطعا دلسوزی بیشتری برای آن می شود و سازمان دهی بهتری را در آن مشاهده می کنیم و از نخبگان فوتبال در آن سود می برند.

وی تاکید کرد: این دو باشگاه هویت فوتبال ما هستند و قطعا با خصوصی سازی آنها شاهد رشد فوتبال خود خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)