پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس ملاک تعیین وضعیت باشگاه باشد.

جعفر کاشانی درباره این بحث که علی اکبر طاهری قصد دارد برای باز گذاشتن دست وزیر استعفا بدهد، اظهارداشت: باشگاه به وزارت ورزش و جوانان تعلق دارد و آقای وزیر می تواند هر تصمیمی را اتخاذ کند اما به نظر بنده باید عملکرد مدیران ملاک تعیین وضعیت مدیریت باشگاه شود. اینکه آقای طاهری بخواهند دست وزیر را باز بگذارند طبیعی است اما امیدوارم مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس تداوم داشته باشد و به ترکیب آن دست زده نشود.

وی افزود: آقای طاهری به عنوان فردی که فراتر از یک مدیر در باشگاه فعالیت می کند باید دلگرم شود و امیدوارم با حفظ مدیریت کنونی پیشرفت هایی که در باشگاه صورت گرفته تداوم داشته باشد.

کاشانی در پایان گفت: هیچ وقت با تغییر و تحولات پیشرفتی حاصل نشده است اما در هر صورت هر تغییر و تحولی جزو اختیارات آقای وزیر است.

 

برخی اخبار حکایت از این دارند که طاهری برای باز گذاشتن دست وزیر و نشان دادن این موضوع که نمی خواهد تحت هر شرایطی در باشگاه بماند بزودی استعفا خواهد کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس احتمالا برای عزاداری اربعین راهی کربلای معلی می شود و باید منتظر بازگشت او ماند و دید سپس چه تصمیم مهمی را اتخاذ می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)