پرسپولیس نیوز :  رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم استادیوم های ما همیشه پر باشد تا شاهد شکوفایی در فوتبال خوب مان باشد.

جعفر کاشانی، درباره بازی استقلال و پرسپولیس و داوری این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانست توقعی که از دو تیم بزرگ می توان داشت را برآورده کرد. هرکس از موقعیت هایشان استفاده کردند که در این میان رحمتی نقش خیلی خوبی در این تساوی داشت.

وی افزود: بازیکنان دو تیم از نظر اخلاقی و فنی و به طور کلی از هر نظر خوب ظاهر شدند و مهم تر از آن رفتار محترمانه طرفداران دو تیم که سرمایه های ملی فوتبال ما هستند و به خصوص تجلیلی که از عزیزشان کردند امیدوارم استادیوم های ما همیشه پر باشد تا شاهد شکوفایی در فوتبال خوب مان باشد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مجید صالح،مربی تیم استقلال اظهارداشته در بیرون از زمین فوتبال می خواهند این بازی مساوی شود گفت: من در این باره نظری ندارم اما معتقدم بازی خوب و تمیزی بود و مربیان دو تیم تمام تفکراتشان را در زمین پیاده کردند و علاقه مندان هم از این بازی لذت بردند.فکر می کنم بهتر است مربی استقلال منظورش را روشن تر بیان کند.

کاشانی درباره داوری ترکی گفت: داوری خوب بود هرچند اشتباهاتی داشت که همیشه این اشتباهات وجود دارد. اما اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)