پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:ما استعفا کردیم اما تا زمانیکه پذیرفته نشود جزو هیات مدیره هستیم.

جعفر کاشانی در خصوص صحبت های امیر خادم درباره اینکه هیات مدیره از نژادفلاح راضی نیست اظهار داشت: اتفاقا نژادفلاح از مدیران خوب در عرصه مدیریت است و در این چند روز هم به خوبی به وضع باشگاه رسیدگی کرده است. اما بحث در این است در زمان دکتر طاهری وی تمام جزییات مصوبات را در اختیار ما می گذاشت. دکتر طاهری توانسته بود در این مدت کمیته اقتصادی و بین المللی را تشکیل دهد و باشگاه سبک و سیاقی پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: در هر صورت هیات مدیره توقع داشت همیشه در جریان امور باشد. همانطور که تمام جزییات را چه در خصوص باشگاه و چه در خصوص سفرها، طاهری در اختیار هیات مدیره می گذاشت اما شاید وقتی به نژادفلاح اختیار داده شد وی تشخیص داد نیازی نیست هیات مدیره را در جریان بگذارد.با این وجود برخلاف صحبت های امیر خادم،من گلایه ای از نژادفلاح ندارم و او همیشه مورد احترام بوده است.فکر هم نمی کنم دیگر اعضا هیات مدیره هم از نژادفلاح گلایه ای داشته باشند.خواهش هیات مدیره از نژادفلاح این بود که هفته ای یک بار آنها را در جریان امور قرار بدهند.این حرف من نیست و این روش صحیح اداری مدیریت است.من هم اگر مدیرعامل باشم همین کار را می کنم.

کاشانی درباره برگزاری جلسه روز یکشنبه در دفتر طاهری بیان داشت:طاهری عضو هیات مدیره است و باشگاه پیشکسوتان را هم راه انداخته است.او استعفا داده است.من هم 4 ماه پیش استعفا کردم اما ما را دعوت کردند تا دوباره هیات مدیره تشکیل بدهیم و جلسه برگزار کنیم.

وی درباره اینکه آیا ممکن است کسی که استعفا داده است دوباره برگردد گفت:ما استعفا کردیم اما تا زمانیکه پذیرفته نشود جزو هیات مدیره هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نژادفلاح گفته است قائم مقام باشگاه است نه قائم مقام مدیرعامل بیان داشت:نژادفلاح در غیاب مدیرعامل مامور شد کارهای اجرایی را انجام بدهد.عنوان به کسی شخصیت نمی دهد و به جهت کارایی است که عنوان داده می شود.از نظر هیات مدیره،نژادفلاح قائم مقام مدیرعامل است.

وی در خصوص اینکه چرا استعفای سیاسی را نپذیرفتید بیان داشت: در جلسه هیات مدیره، سیاسی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد و ما هم استعفایش را به مجمع ارسال کردیم و مجمع باید تصمیم بگیرد که وی مدیرعامل باقی خواهد ماند یا از کار برکنار می شود.

کاشانی افزود: مجمع یعنی وزارتخانه و شخص وزیر که نماینده او، خادم، باید صلاح بداند سیاسی مدیرعامل باشگاه است یا خیر و هیات مدیره نمی تواند در این باره تصمیم گیری کند زیرا در مسائلی که سوءتفاهم هایی در پی دارد باید یک مرجع بالاتر نظر بدهد که همان مجمع است. هیات مدیره نقشی در بودن یا نبودن سیاسی نداشته و ندارد و امیر خادم است که تعیین می کند الان و تا قبل از روز مزایده سیاسی مدیرعامل باشگاه است یا شخص دیگری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)