پرسپولیس نیوز :رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:حضور 7 پرسپولیسی در اردوی تیم ملی بیانگر عملکرد خوب کادر فنی و مدیریتی باشگاه است.

جعفر کاشانی، درباره جلسه روز گذشته طاهری و برانکو اظهار داشت: جلسه خاصی نبوده و ربطی هم به تمدید قرارداد نداشته است. هر موضوعی در این ارتباط ابتدا باید در هیأت مدیره مطرح شود، پس از آن به تصویب ما برسد و سپس ابلاغ گردد که در این ارتباط هیچ بحثی به شکل رسمی هنوز مطرح نیست البته هیأت مدیره باشگاه از نتایج تیم و عملکرد کادر فنی رضایت کامل را دارد و جایگاه حال حاضر تیم در جدول بیانگر شرایط خوب پرسپولیس است. کادر فنی در حال انجام کارش است و به موقع درباره همه مسایل صحبت خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 7 ملی پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی گفت: دعوت این تعداد از بازیکنان ما نشان دهنده این است که کادر فنی و مدیریتی باشگاه کارش را به نحو احسن انجام می دهد. این درست برخلاف انتظار خیلی از کارشناسان بود. گرچه من از ابتدای فصل به این موضوع اعتقاد داشتم که پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان شود. این برخلاف نظر آنهایی بود که منفی به تیم نگاه می کردند و هنوز هم می گویم که تیم روز به روز بهتر از این هم خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هر زمان دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ ایران خوب بوده و بازیکن زیادی در تیم ملی داشتند تیم ملی مان هم بهتر نتیجه گرفته است. امیدوارم این اتفاق در سایر باشگاه ها هم اتفاق بیفتد و در نهایت تیم ملی مان نتایج درخور نامش را در سطح بین المللی بگیرد.

کاشانی در این باره که اردوی تیم پرسپولیس در عمان به رغم غیبت حدود 10 نفر از بازیکنان این تیم برپا می شود یا نه گفت: این موضوع هنوز به صورت رسمی به تیم ابلاغ نشده و از کمیته فنی تاییدیه ای مبنی بر اعزام تیم صادر نشده است. قرار است کمیته فنی در این باره تشکیل جلسه بدهد چون با توجه به حضور تعدادی قابل توجه ملی پوش در اردوی این تیم و سفر بازیکنان خارجی به کشورشان همچنین مصدومان، شاید لازم نباشد که تیم با این تعداد نفر کم به اردو برود.

وی در این باره که چه زمانی این موضوع به طور قطع مشخص می شود پاسخ داد: فعلا درگیر مسائل دیگر باشگاه هستیم اما این هم یکی از موضوعات روز است و قطعا به آن رسیدگی خواهیم کرد. نکته ای که در این میان وجود دارد این است که همیشه برای صعود مشکلات عظیم تر از سقوط است. به همین خاطر ما در حال بررسی کامل شرایط باشگاه در پایان سال جاری هستیم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه ورزشگاه شهید کاظمی چه زمانی به بهره برداری می رسد توضیح داد: انشاالله این اتفاق در سه ماهه ابتدایی سال جدید رخ می دهد. ما باید بتوانیم از هر سانتیمتر این استادیوم در جهت پویایی اقتصادی باشگاه بهره برداری کنیم. البته همه اینها بستگی به این دارد که شرایط برای بهینه بودن اداره باشگاه مهیا باشد. اگر شرایط مهیا نشود این امکان هم وجود نخواهد داشت.

کاشانی درباره طرح استعدادیابی و تیم ب پرسپولیس خاطرنشان کرد: حسین عبدی فوتبالیستی باسواد است که سابقه کار با تیم های این چنینی را داشته و به قوانین و مقررات این چنینی اشراف کامل دارد. مرحله اول طرح استعدادیابی به پایان رسیده و انشاالله شرایط خوبی در انتظار تیم خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: هواداران پرسپولیس در فصلی که در آن هستیم نشان دادند که بهترین روش برای حمایت از باشگاه و صداقت در رفتار است. اتفاقی که در این فصل تیم پرسپولیس آن را نسبت به هواداران خود اعمال کرده و امیدوار هستیم که این شرایط تا پایان ادامه داشته باشد. پیشاپیش سال نو را به همه مردم خوب ایران به ویژه طرفداران تیم پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی در انتظار آنها و البته تیم پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)