پرسپولیس نیوز : رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از نامه تهدید آمیز به سازمان لیگ درباره طلب باشگاه مان از اسپانسرش خبر ندارم.

جعفر کاشانی درباره نامه ای که از سوی طاهری و افشارزاده سرپرستلان دو باشگاه سرخابی تهران به مهدی تاج نوشته شده تا بخشی از مطالبات شان از شرکت ایران نوین را قبل از دربی دیافت کنند اظهار داشت: از این موضوع بی اطلاع هستم چون اصلا مسایل مالی را پیگیری نمی کنم.

وی ادامه داد: باید تأسف خورد که باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس برای این مسایل باید دست به این قبیل کارها بزند. امیدوارم ما روزی به باشگاه واقعی تبدیل شویم و خودمان استادیوم اختصاصی خودمان را داشته باشیم تا در این قبیل مواقع که خواص از ما برای دریافت بلیت تقاضا و خواهش می کنند برابر شان شرمندگی برای مان باقی نماند.

کاشانی در پایان گفت: مثلا در بازی فردا ما میزبان هستیم ولی هیچ اختیاری از خودمان در این بازی نداریم. وقتی میزبان هستیم و نمی توانیم کاری برای تیم خودمان انجام بدهیم میزبانی معنی ندارد. در دنیا باشگاههای در این روزها مهمانان خاص خودشان را دعوت می کنند و بعد از وجودشان برای رفع مشکلات باشگاه استفاده می کنند ولی ما این امکان را عملا نداریم و هیچ اختیاری نداریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)