پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می کنم تیم ما در میانه میدان نیاز به یک رهبر دارد.

جعفر کاشانی درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و توپ را به خوبی به گردش درآوردند اما معضل اصلی تیم ما موقعیت های فراوانی است که از دست می رود. البته بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و حالا حالا ها باید تلاش کنند تا به سطحی ایده آل برسند.

وی ادامه داد: بازیکنی مثل مهدی طارمی در این فصل موقعیت های بسیار زیاد و حساسی را از دست داده است و این مساله نشان می دهد که گوشه ای از کار ایراد دارد. باید به این بچه بیاموزند که چه کاری باید در زمین انجام دهد. طارمی هم باید ظرفیت بزرگ شدن را داشته باشد. این بازیکن هنوز یک مهاجم بومی است و به شخصیتی ملی تبدیل نشده است. استعداد خوبی دارد و موارد اخلاقی را هم رعایت می کند. اما وقتی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد همه چیز ضعیف جلوه می کند. باید روی مسائل روحی طارمی کار شود. او به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. ولی نمی تواند توپ ها را به گل تبدیل کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فکر نمی کند تیمش به یک رهبر در زمین نیاز دارد، عنوان کرد: دقیقا همین طور است. زمانی که خودمان بازی می کردیم همه یک مشت بچه 18 ساله بودیم ولی یک نفر مثل استاد پرویز دهداری در تیم داشتیم که نمی گذاشت پایمان را فراتر از حدمان بگذاریم. اینکه برای چندمین بار پنالتی ها از دست می رود نشان می دهد یک آدم بزرگ باید در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد. امیدوارم در تعطیلات نیم فصل یک رهبر باتجربه به تیم پرسپولیس اضافه شود.

کاشانی در پایان افزود: در هر صورت پرسپولیس خوب بازی می کند و جسارت لازم را برای حمله کردن سمت دروازه حریفان دارد. اما باید روز به روز شرایط بهتر شود و همه اینها به این برمیگردد که ما در ایران باشگاه نداریم. باید ساختار مدیریتی شکل بگیرد تا مشکلات این چنینی رفع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)