پرسپولیس نیوز : بازیکن دهه 40 و چهارمین کاپیتان تاریخ پرسپولیس معتقد است ابر غلیظی بر سر این باشگاه سایه افکنده که امیدوار است با وزیدن نسیمی کنار رود و پرسپولیس را از ناهنجاری‌ها برهاند.

جعفر کاشانی در واکنش به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که منجر به برکناری علی دایی و روی کار آمدن حمید درخشان شد، اظهار کرد: برای اولین بار و آخرین بار نیست که چنین اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد و در آینده نیز باید منتظر چنین اتفاقاتی باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم باشگاه به گونه‌ای قانونمند مسیر خود را پیدا کند و پس از ترسیم اهدافش به گونه‌ای شکل گیرد که تبدیل به یک سیستم و سازمان مشخص شود و در بخش خصوصی فعالیت خود را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه چنین مشکلاتی مربوط به امروز نیست و ریشه آن به گذشته بازمی‌گردد و در آینده نیز باید انتظار چنین اتفاقاتی را داشته باشیم، بیان کرد: امیدوارم با درایت مسئولان، پرسپولیس به سمت یک باشگاه مدرن پیش برود تا بتواند تاثیرگذاری خود را بر روی فرهنگ و ورزش مملکت داشته باشد.

کاشانی در پاسخ به تصمیم هیات مدیره مبنی بر برکناری یک شبه دایی و نیز تهدید رحیمی مدیرعامل باشگاه در صورت عدم موافقت با برکناری علی دایی و روی کار آمدن حمید درخشان، تصریح کرد: باید از کسی که هیات مدیره را در باشگاه پرسپولیس منصوب کرده در این زمینه پرسید و وزارت ورزش و جوانان باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس یک تیم دولتی است امیدوارم به گونه‌ای اداره شود که نهایتا انتخابات و انتصابات آن در جهت گام برداشتن در مسیر خصوصی‌سازی پیش برود و مسئولان با درایت و مدیریت کافی باشگاه را به سمت و سویی که به جهت قانونی دارد، هدایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)