پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه راه او با دیگر پیشکسوتان این باشگاه فرق دارد، گفت:امیدوارم اجازه ندهند فرهنگ لمپنیسم بر پرسپولیس حاکم شود.

جعفر کاشانی، درباره اینکه آیا در جریان نحوه واگذاری باشگاه پرسپولیس و جلسه بعضی از پیشکسوتان برای خرید این باشگاه هست یا خیر، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس در فرهنگ هم تاثیر گذار هستند بنابراین باید در چاچوب طرح‌های ملی و زیر مسئولان مربوط کنترل شوند. این شیوه‌اش نیست.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد روی شیوه واگذاری صفت "خوب" یا "بد" بگذارد، تصریح کرد: مسئله این است که باید جایگاه این دو باشگاه در فرهنگ تعریف شود. استقلال و پرسپولیس قیمت ندارند و فروشی نیستند چون هویت دارند و هویت هم فروختنی نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مهمتر از واگذاری، نحوه اداره پرسپولیس و استقلال است گفت: امیدوارم اجازه ندهند در باشگاه پرسپولیس فرهنگ لمپنیسم حاکم شود. هدف از اداره باشگاه باید مشخص باشد. اینکه باشگاه برای چه خریداری شده و قرار است به چه جایگاهی برسد.

کاشانی با ابراز بی اطلاعی از جلسه علی پروین، حسین هدایتی، محمد رویانیان و امیر عابدینی برای بررسی خرید پرسپولیس تصریح کرد: من از این جلسات خبر ندارم. ما درکی از این چیزها نداریم و امیدوارم که آنها هم موفق باشند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)