پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه برانکو از مسئولان عصبانی است فقط اخباری است که در جهت بر هم زدن آرامش باشگاه شنیده می شود.

جعفر کاشانی درباره شایعه عصبانیت برانکو ایوانکوویچ از مسئولان باشگاه در خصوص جذب نکردن بازیکنان مد نظرش اظهار داشت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و برانکو ایوانکوویچ کاملا در جریان تمامی موارد قرار دارد و صددرصد از روند اتفاقاتی که در باشگاه می افتد رضایت دارد.

وی ادامه داد: ما تقریبا اعضای هیات مدیره هر روز در باشگاه یا در دفتر طاهری جلسه ای برگزار می کنیم و در این جلسات طاهری به عنوان سرپرست باشگاه تمامی برنامه ها و اتفاقاتی را که در روز افتاده برای هیات مدیره شرح می دهد و کاملا در جریان هستید که طاهری و قنبرپور چطور با تمام وجود برای موفقیت باشگاه پرسپولیس تلاش می کنند و این برنامه ها کاملا مکتوب در اختیار برانکو ایوانکوویچ هم قرار می گیرد و او هم می داند پرسپولیس از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم فروگذار نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این موضوعات که برانکو از مسئولان عصبانی است فقط اخباری است که در جهت بر هم زدن آرامش باشگاه شنیده می شود.

وی در خصوص اینکه حسین عبدی قرار است چه زمانی به ایران بازگردد خاطرنشان کرد: تا آنجایی که من می دانم عبدی امشب به تهران بازمی گردد تا در کنار قنبرپور که دو عضو کمیته نقل و انتقالات هستند به کارشان بپردازند و از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

کاشانی درباره اینکه گویا باشگاه از فرمولی که حسین عبدی برای جذب بازیکن طراحی کرده استفاده می کند و این امر موجب ناراحتی بازیکنان شده بیان داشت: اتفاقا حسین عبدی از سیاست های باشگاه پیروی می کند نه اینکه باشگاه از فرمول عبدی استفاده کند و اصلا هیچ فرمولی در کار نیست. اگر بازیکنی نخواهد به پرسپولیس بیاید اینها فقط بهانه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)