پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:من از هر دو ورزشگاه بازدید کردم و معتقدم شهرداری تمام امکانات را به صورت یکسان در اختیار آنها قرار داده است.

جعفر کاشانی درباره جلسه امروز مدیران استقلال و پرسپولیس با شهردار تهران اظهار داشت: وقتی در جمع بزرگان حاضر می شوید قطعا مباحث خوبی هم مطرح می شود. جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم. البته با تجربه ای که من دارم جلساتی که در شهرداری تهران برگزار شده همواره مثبت و با نتیجه همراه شده است. یادم می آید در زمانی که قصد داشتیم باشگاه شاهین را هم تاسیس کنیم از شهرداری تهران کمک گرفتیم. از همان زمان خاطرات خوبی در ذهن من باقی مانده است.

وی افزود: من از چند وقت پیش که کلنگ ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا(ع) به زمین خورده بود در جریان این موضوع بودم که قرار است این دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس واگذار شود.  البته شهرداری فقط به بحث ساخت اماکن ورزشی توجه نمی کند و من در جریان هستم که خیلی از پیشکسوتان که نیازمند هستند کمک کرده اند. حتی در این جلسه گرشاسبی از قالیباف خواست که برای ترمیم ورزشگاه های آزادی و شهید شیرودی دست به کار شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در نهایت تکلیف واگذاری این ورزشگاه و اینکه کدام ورزشگاه به کدام تیم می رسد چه شد، تصریح کرد: قرار شد در روزهای آینده باز هم جلساتی با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین مدیران ورزش شهرداری برگزار شود که طی آن تفاهمنامه هایی برای واگذاری این دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس تنظیم شده و از سوی مدیران امضا شود. من همیشه امیدوار بودم قبل از اینکه از دنیا بروم پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه واقعی شود که یکی از پیش زمینه های آن داشتن یک ورزشگاه اختصاصی است.

وی افزود:خدا را شکر که شهرداری با این کار باعث شد هر دو باشگاه بزرگ ایران صاحب ورزشگاه شوند. از این پس با یک برنامه ریزی خوب استقلال و پرسپولیس بتوانند بلیت بازی های خود را بفروشند و از این طریق درآمد کسب کنند. قرار شد در چند روز آینده با مهندس رضایی مسئول ورزش شهرداری تهران جلسه ای را برگزار کنیم و در آنجا به صورت کامل درباره چگونگی واگذاری این دو ورزشگاه بحث و بررسی انجام دهیم.

کاشانی در واکنش به اینکه استقلالی ها ادعا کردند ورزشگاه شهید کاظمی ازابتدا به نام ناصر حجازی کلنگ خورده است گفت: همان طور که گفتم من از روز اول که کلنگ ورزشگاه ها خورد به عنوان مشاور در شهرداری تهران بودم. اصلا این حرف ها چیست. نمیدانم چه کسی نام حجازی را به میان آورده اما معتقدم شان اسطوره بزرگ فوتبال ایران بالاتر از این حرف هاست. ناصر حجازی باید نام و یادش در تالار افتخارات باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت شود نه اینکه نام او را برای یک ورزشگاه به این شکل خرج کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از هر دو ورزشگاه بازدید کردم و معتقدم شهرداری تمام امکانات را به صورت یکسان در اختیار آنها قرار داده است. فکر نمی کنم اختلافی میان استقلال و پرسپولیس برای دراختیار گرفتن این دو ورزشگاه به وجود بیاید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)