با سرمایه‌های فوتبال، بازی نکنیم
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:” از علی دایی حمایت می‌کنم و حاشیه‌سازی‌ها تاثیری بر فضای مناسب حاکم بر تیم پرسپولیس ندارد.”

 

حبیب کاشانی عصر امروز (جمعه) پیش از عزیمت به شهر قزوین درباره مسایل مطرح شده در برنامه تلویزیونی پنجشنبه شب 90، گفت:” اساسا نوع ارتباط‌های موجود در باشگاه پرسپولیس، به ویژه رابطه بنده و آقای دایی رابطه‌ای برادرانه، دوستانه و البته در جای خود کاملا حرفه‌ای است. بنابراین برای اتخاذ یک تصمیم یا رد و بدل شدن یک حرف، نیازی به ارسال پیغام و پسغام از طریق روزنامه یا سایت پرسپولیس نداریم و این کار را غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی می‌دانم.”

 

کاشانی با اشاره به شرایط کنونی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود:

 

” یک تیم در طول فصل، فراز و نشیب‌های زیادی دارد و باید روند کلی آن را در نظر گرفت. روند کنونی پرسپولیس در حال حاضر روند بدی نیست و به تایید کارشناسان همین برنامه 90، تا به امروز امتیازهای قابل توجهی به دلیل اشتباهات داوری از تیم ما کسر شده است و اگر اتفاق‌ها اینگونه رقم نمی‌خورد، ما اکنون با فاصله در صدر جدول قرار داشتیم.”

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد:” در این مدت به انحای مختلف مطالب و اخبار نادرستی نوشته شده است از جمله اینکه ما به دنبال مربی خارجی هستیم و یا مسایل دیگر. این نشان می‌دهد که حافظه بلند مدت کسانی که این اخبار نادرست را منتشر می‌کنند خوب کار نمی‌کند چرا که سابقه کاری من در این مدت نشان داده که در رده باشگاهی اعتقاد به استفاده از مربی ایرانی دارم و در این مسیر نیز با تفیض اختیارات کامل به سرمربی تیم، از او حمایت کامل می‌کنم. “

 

کاشانی، افزود:” این حمایت درباره آقای دایی پر رنگ تر هم خواهد بود چراکه ایشان از سرمایه‌های فوتبال کشور هستند و تا به امروز زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده‌اند و نه تنها بنده در جایگاه یک مدیر که دیگران نیز در دیگر جایگاه‌ها و نیز اهالی ورزش و رسانه‌ها نیز نباید یک شبه و با یک نتیجه و یا با حاشیه‌سازی‌ها به دنبال تخریب این سرمایه‌ها باشیم.”

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد:” نبودن علی دایی در فوتبال بیش از آنکه لطمه به وجه ایشان باشد لطمه به فوتبال کشور است. بنده از آقای دایی حمایت می‌کنم و معتقدم حاشیه‌سازی‌ها تاثیری بر فضای مناسب حاکم بر تیم پرسپولیس ندارد.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)