پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که تا پیش از مرگم خصوصی‌ شدن باشگاه پرسپولیس را ببینم.

جعفر کاشانی  درباره جلسه برگزار شده دیروز در وزارت ورزش، گفت: اگر بخواهیم به صورت کلی در این باره صحبت کنم باید بگویم که دیروز درباره سوابق مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت شد تا این مسئله برای واگذاری به بخش خصوصی روشن و شفاف شود که البته این مسئله به 15 روز دیگر موکول شد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آیا این دو باشگاه در شرایط فعلی توان خصوصی‌ شدن دارند، یا نه، گفت:‌نظر شخصی من این است که استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگی هستند که حتی بر روی فرهنگ جامعه هم تاثیرگذارند و باید در چارچوب منافع ملی و با نظر مسئولان به بخش خصوصی واگذار شوند. دقیقا همان کاری که در اروپا انجام شده است. اهداف باید مشخص باشد تا هر کسی در جایگاه خودش قرار گیرد و امیدوارم تا قبل از مرگم خصوصی شدن پرسپولیس را ببینم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود زیر برگه گزارش مالی پرسپولیس را مدیرعامل باشگاه باید امضا کند و حالا که سیاسی در بازداشت است، تکلیف چیست، اظهار داشت: به هر حال سیاسی مدیرعامل باشگاه است و تا 15 روز آینده مشکلش حل خواد شد هر چند که گزارش مالی مربوط به گذشتگان است و به سیاسی ارتباطی پیدا نمی‌کند.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که اگر گزارش مالی مربوط به مسئولان گذشته است پس چرا زمانی که سیاسی بازداشت شد عنوان می‌شد که او به دلیل عملکرد مدیران سابق بازداشت شده، گفت: من در این باره چیزی نمی‌دانم!

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: متولی باشگاه وزارت ورزش است و درباره آینده پرسپولیس آنها باید تصمیم بگیرند و همه هم و غم وزیر ورزش این است که ابهامات پرسپولیس و استقلال زودتر برطرف شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)