یادآوری یک مصاحبه قدیمی

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس 24 شهریور ماه 89 در مصاحبه ای با بیان اینکه نباید بین مردم و اسطوره ای چون دایی فاصله انداخت گفته بود: علی دایی با شجاعت و تقوا به پرسپولیس آمد و اگر روزی با دایی به مشکل بخوریم خودم از پرسپولیس خواهم رفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ به بهانه اتفاقات اخیر پرسپولیس سری به آرشیو زدیم و اظهارات این دو مربی و مدیر در طول فصل را مرور کردیم. علی دایی و حبیب کاشانی از همان روزهای شروع همکاری از رفاقت 18 ساله ای می گفتند که به نظر می رسد این روزها در نقطه پایان قرار دارد

 

نکته جالب اینکه پس از مرور گفته ها در یک سال اخیر به نقل قول جالبی از حبیب کاشانی رسیدیم که بدون هیچ کم و کاستی با هم می خوانیم:


«دایی را به مغرور بودن متهم می‌کنند. بازی پرسپولیس و پاس چه اهمیتی داشت؟ اما او با شجاعت وتقوا آمد و عذرخواهی کرد. چرا می‌خواهیم بین مردم و اسطوره ها فاصله بیندازیم. من اگر با دایی به اختلاف خوردیم خودم می‌روم. دایی اسطوره فوتبال ماست. او باید بماند. هر جای دنیا که می‌رویم دایی را می‌شناسند. من هیچ اصراری به ماندن ندارم. به خدا هر کسی از طرف دفتر سعیدلو زنگ بزند، من میروم. من برای نوکری آمده ام. آمده ایم مردم وهوادران را خوشحال کنیم.»

 

قضاوت با شما…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)