خبرگزاری پرسپولیس :  بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: نگاه مسئولان به ورزش کشور به طور عام و به ورزش‌های پرطرفدار به طور خاص باید تغییر کند تا دیگر شاهد چالش‌های زیاد در آن نباشیم.

جعفر کاشانی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: همین که تیم ملی از گروه خود در این رقابت‌ها بالا نیامده است، نشان می‌دهد که برنامه‌های تیم ملی مناسب نبوده‌. با شرایطی که فوتبال ما دارد، می‌شود گفت که تمام نقاط ضعف ورزش را در تیم ملی می‌بینیم.

وی ادامه داد: اگر این ضعف مربوط به مدیریت است یا نگاه مسئولان به ورزش یا هر چیز دیگر، امیدوارم هر چه سریع‌تر برای ورزش به طور عام و ورزش‌های قهرمانی که در فرهنگ جامعه موثر هستند و طرفداران زیادی دارند به طور خاص تصمیم مناسبی گرفته شود. نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند. باید باشگاه‌های خصوصی داشته باشیم که اهداف مشخصی داشته باشند و با علم روز دنیا پیش بروند.

کاشانی همچنین گفت: درد فوتبال ما این نیست که کی‌روش چه کسانی را به تیم ملی دعوت کرده و چه کسی را دعوت نکرده، بلکه درد ورزش ما جای دیگری است. ورزش ما با فقر فرهنگی مواجه است. کارشناسان و نخبگان باید بررسی کنند که علت و علل مشکلات ورزش ما چیست. باید کار کنیم و هدف مشخصی داشته باشیم تا چالش‌های ورزش را از بین ببریم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم هم گفت: پرسپولیس هم از وضعیت ورزش کشور مستثنی نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر تیم پرسپولیس هم باشگاه شود تا با چالش‌های کمتری مواجه شود. متاسفانه تفکرات در تیم فردی است و نمی‌تواند تاثیر چندانی داشته باشد و مشکلات را حل کند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات کادر فنی پرسپولیس می‌تواند این تیم را در نیم فصل دوم از وضعیت فعلی نجات دهد، اظهار کرد: ممکن است این کارها در تیم شکوفایی ایجاد کند، اما به طور قطع این شکوفایی مقطعی است. باشگاه باید برنامه و هدف داشته باشد و باید آکادمی داشته باشد و بر اساس آنها سیستم‌ خود را انتخاب کند. همه جای دنیا با این شیوه کار می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)