داور دو پنالتی پرسپولیس را نگرفت/ بازیکنان مقصر بودند نه دایی/ خودم شنیدم دایی گفت درون محوطه خطا نکنید


مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اشكال از دايي نيست و ايراد كار از بازيكنان است و آنها قطعاً كم‌كاري كردند. شاید شکست برابر ملوان شوک مثبتی برای تیم باشد تا در شهرآورد تهران با ارائه بازی بهتر به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

 

حبیب کاشانی در جمع خبرنگاران گفت: شاید این باخت شوک مثبتی برای تیم باشد و انگیزه لازم را به بازیکنان بدهد تا در شهرآورد تهران بازی بهتری را ارائه کرده و نتیجه لازم را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد اینکه با بازیکنانی که در این دیدار کم کاری کردند، برخورد می‌شود، افزود: ما همه امکانات و شرایط لازم را برای بازیکنان فراهم کرده ایم و شک نداشته باشید به خاطر نتیجه تیم و ناراحتی هواداران با بازیکنانی که در این دیدار کم کاری کردند برخورد می‌شود.

 

قطعا اگر کادر فنی بازیکنی را به ما برای حضور در تیم ب معرفی کند در کمیته انضباطی باشگاه در مورد آن تصمیم گیری می‌کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من خودم شاهد بودم که علی دایی به بازیکنان تیم گفت اولادی بازیکن خطرناکی است و در محوطه جریمه روی وی خطا نکنید اما وقتی بازیکن صحبت سرمربی تیم را گوش نمی‌دهد و چنین اشتباهی را انجام می‌دهد، دایی باید چه کاری را انجام دهد. خيلي بد بوديم و از همين بازي كم كارها را به تيم «ب» مي‌فرستيم، چون دستورات دايي در زمين اجرا نشد.

 

وي با اشاره به اينكه همانطور كه تشويق مي‌كنيم، امروز هم بابت اين شكست تيم را جريمه خواهيم كرد، ادامه داد: اشكال از دايي نيست و ايراد كار از بازيكنان است. آنها دستورات را رعايت نكردند و قطعاً كم كاري كردند.

كاشاني تاكيد كرد: وقفه‌هاي ليگ نيز به ما ضربه زد. به طور مثال استيل‌آذين امروز 5 گل از سپاهاني خورد كه جمع گل‌هايش در ليگ برتر به عدد 5 نمي‌رسيد، اما سپاهان از اين وقفه و تعطيلي ليگ استفاده كرد و 5 گل به حريف زد.
وي خاطرنشان كرد: نوري و حقيقي 2 ملي‌پوش ما مشكل جسمي نداشتند، اما مشكل روحي داشتند. در آن سوي ميدان ديديد كه پژمان نوري چگونه مانند جوان‌هاي 22 ساله 90 دقيقه دويد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: افشاريان نيز در حد و اندازه‌هاي خودش نبود و 2 پنالتي براي ما نگرفت، البته هواداران نيز با ادبياتي كه به كار بردند او را تحريك كردند.

وي تصريح كرد: بايد به خودمان بياييم، ما پرسپوليس نبوديم و بايد در دربي جبران كنيم. اين مشكلات را ريشه‌يابي مي‌كنيم و به هيچ عنوان كوتاه نمي‌آييم، چون در ورزشگاه آزادي اين اتفاق، اتفاقي معمولي نيست.

وی با بیان اینکه تیم‌های شهرستانی برابر پرسپولیس با انگیزه بالایی بازی می‌کنند، در مورد قضاوت خداداد افشاریان در این دیدار تاکید کرد: من کارشناس داوری نیستم اما افشاریان در این بازی در حد واقعی خود قضاوت نکرد. سوت‌های وی در جریان بازی تاثیر داشت و از گرفتن دو پنالتی مسلم برای تیم ما خودداری کرد، ضرباتی که می‌توانست در جریان و نتیجه بازی تاثیر بسیاری داشته باشد.

کاشانی با تبریک به تیم ملوان، کادرفنی و بازیکنان این تیم به خاطر این پیروزی اظهار داشت: ما در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم، وقتی یک تیم در طول 90 دقیقه 3 گل دریافت می‌کند، یعنی خط دفاع مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. ضمن اینکه بازیکنان هجومی ما هم در این بازی فرصت‌های خوبی را از دست داد.

وی با بیان اینکه تماشاگران پرسپولیس نباید علیه داور مسابقه شعار بدهند، این کار را بسیار زشت برشمرد، تصریح کرد: هواداران نباید حرمت داور، مربی و بازیکن حریف را با شعارهای خود زیر سوال ببرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد خبر حضور کریم باقری در هیئت مدیره این باشگاه گفت: الان وقت پاسخ دادن به این سوال نیست، بهتر است جواب آن را در این مقطع ندهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)