دوست دارم مدیرعامل پرسپولیس شوم / عملکرد کرانچار مثبت بوده/ هواداران نباید ما را تنها بگذارند 
مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اين برد را به عباس انصاري‌فرد هديه مي‌كنم. این پیروزی ماحصل مدیریت آقای انصاریفرد بود و نباید به حساب من نوشته شود.

حبيب كاشاني پس از برد پرسپوليس مقابل مقاومت گفت: اين برد را به همه هواداران پرسپوليس و به خصوص عباس انصاري‌فرد مديرعامل سابق تيم ما كه زحمات زيادي براي بستن پرسپوليس كشيد، هديه مي‌كنم. به هر حال من گوشه كوچكي از كار امروز را بر عهده داشتم، سعي كردم در جلساتي كه با بازيكنان دارم نيمه پر ليوان را نشان آنها بدهم و تاكيد كنم كه فكر كنيد با هشت امتياز منفي به خاطر اين فاصله امتيازي با صدر جدول كارتان را دوباره شروع كرديد.

وي افزود: خوشحالم كه حضورم در ورزشگاه آزادي براي پرسپوليس خوش يمن بود، البته هواداران اين تيم در بازيهاي اخير لطف داشتند و اسم مرا صدا مي‌زنند اما نمي‌دانم در بازي امروز تعداد زيادي تماشاگران در ورزشگاه حاضر نشدند، ما ناز آنها را مي‌خريم و مي‌خواهيم در بازي‌هاي بعدي به استاديوم بيايند و از تيمشان حمايت كنند. 

 
پيش از بازي وقتي ورزشگاه خالي را ديدم شوكه شدم. مردم و هواداران پرسپوليس نبايد رفيق نيمه راه باشند. هواداران تيم بايد بدانند كه با حمايت آنها توانستيم قهرمان شويم و اين فصل نيز نبايد ما را تنها بگذارند.
 

كاشاني گفت: پرسپوليس كار سختي در پيش دارد و بايد در فاصله چهار روز به اهواز رفته و ديدار سختي مقابل فولاد برگزار كند.

وي افزود: دوست دارم مدير عامل پرسپوليس باشم چرا كه معتقدم از اين سمت كسي بدش نمي‌آيد ولي فعلا سرپرست باشگاه هستم تا تشكيلات مديريتي آن مشخص شود.

 
وي ادامه داد: من فقط اعضاي تيم را با يكديگر متحد كردم و هواداران بايد اتفاقات گذشته را فراموش كنند تا با كمك يكديگر بتوانيم پرسپوليس را سروسامان دهيم.  پرسپوليس مي‌تواند قهرمان ليگ شود، چون پتانسيل اين تيم و توانايي بازيكنان آن بالا است.
 
كاشاني در ارزيابي از عملكرد كرانچار گفت: سرنوشت او در پرسپوليس بستگي به عملكردش دارد كه فعلا مثبت بوده و اين برد را به او هم تبريك مي‌گويم. من بنا دارم با حداقل تغييرات در باشگاه پرسپوليس چه در كادرفني و چه در مسئولان باشگاه وضعيت فعلي را سر و سامان دهم.

وي درباره مشخص شدن وضعيت بادامكي نيز گفت:‌ هنوز وقت نكردم كه موضوع را پيگيري كنم و اطلاع دقيقي از نتيجه آن ندارم.

وي در پايان بازي با حضور در رختكن پرسپوليس ضمن گفتن خسته نباشيد به تمامي بازيكنان براي آنها صحبت كرد.  
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)