پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره و عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت سه بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

جعفر کاشانی ، در مورد آخرین شرایط محمد عباس‌زاده، مهدی دغاغله و افشین اسماعیل‌زاده در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل نشده اما این بازیکنان باید به تمرین برمی‌گشتند که این اتفاق هم رخ داد. گاهی مسائل کوچکی بین بازیکنان و کادر فنی پیش می‌آید که نباید زیاد بزرگ شود.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان نباید تصمیماتی گرفته شود که به ضرر پرسپولیس باشد، این‌ها بازیکن پرسپولیس هستند و باید در برخورد با بعضی مسائل سعه‌ صدر داشت. بازیکنان پرسپولیس نیاز به ارشاد دارند و باید با فرهنگ تعامل با آنها برخورد شود تا تحمل‌شان بالا برود.

رئیس هیئت مدیره و عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص پیروزی روز گذشته این تیم مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و وقتی هم تیم شما خوب بازی کند برنده می‌شوید، این یک فرمول ساده است. تیم در دقایق پایانی خیلی خوب بازی کرد.

کاشانی در پایان درباره آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در این مسابقات خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از بازی با پدیده و پیروزی که به دست آمد روحیه تیم برای لیگ قهرمانان آسیا بالاتر برود و بچه‌ها بتوانند به خوبی در این مسابقات حضور پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)