پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی برانکو اعتراضی نکرده یعنی اینکه تمامی بازیکنان مدنظرش از سوی باشگاه جذب شده اند.

جعفر کاشانی در خصوص شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر تمامی لیست مدنظر برانکو ایوانکویچ جذب شدند و باشگاه تنها به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است که یکی از آنها امروز برای تست پزشکی رفته است.

وی در خصوص اینکه اما هنوز به نظر می رسد که در خیلی از پست ها پرسپولیس هنوز نیاز به بازیکن دارد پاسخ داد: تا آنجایی که من می دانم تمامی بازیکنان مدنظر برانکو جذب شده اند و اگر برانکو درهر پستی احتیاج به بازیکن داشت حتما مطرح می کرد اما وقتی چیزی مطرح نشده یعنی اینکه تمامی بازیکنان مدنظرش از سوی باشگاه جذب شده اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات هدایتی مبنی بر اینکه هزینه جذب ضرغام اسماعیل را پرداخت خواهد کرد خاطرنشان کرد: ابتدا باید یکی از اعضای هیئت مدیره با خود هدایتی صحبت کند تا ببیند اصلا این حرف را خودش زده یا خیر؟ آن وقت اعضای هیئت مدیره تصمیم می گیرند که چگونه از کمک های هدایتی استفاده کنند.

کاشانی در خصوص اظهارات حمید درخشان مبنی بر اینکه اگر مربی خارجی بود برایش فرش قرمز پهن می کردم پاسخ داد: من اطلاعی ندارم که درخشان برایش چه اتفاقی رخ داده که این حرفها را به زبان آورده اما چیزی که هست حمید درخشان جزو افراد خاص باشگاه است و اگر قرار باشد تیم آرامش داشته باشد ابتدا باید این خواص باشند که به باشگاه کمک می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)