پرسپولیس نیوز :رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم حالا که برانکو از ایران دور است این شایعات درباره او ساخته می‌شود.

جعفر کاشانی در خصوص مطلب یکی از روزنامه‌ها که نوشته بود برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره صحبت‌های عجیبی مطرح کرده گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و من نمی‌دانم چرا برخی این اخبار را از خودشان در می‌آورند. مطرح کردن این شایعات چه چیزی دارد؟ بیچاره برانکو!

وی ادامه داد: هیچکدام از شایعاتی که مطرح می‌شود صحت ندارد و من نمی‌دانم حالا که برانکو از ایران دور است چنین شایعاتی به وجود آمده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه تصریح کرد: الان نباید بگویید باشگاه پرسپولیس بلکه باید بگویید تیم پرسپولیس چرا که الان پرسپولیس باشگاه نیست و باید امیدوار باشیم که روزی پرسپولیس تبدیل به باشگاه شود و این آروزی دیرینه همه ماست.

کاشانی درباره اینکه وضعیت اسپانسر پرسپولیس به کجا رسید خاطرنشان کرد: همه چیز به زودی روشن می‌شود و اسپانسر هم تکلیفش مشخص خواهد شد. البته به بازیکنان در ترکیه پول داده شده و قطعا تعامل که باشد هدف هم روشن خواهد بود اما باید هواداران خاص پرسپولیس مثل همه جای دنیا به کمک تیمشان بیایند تا وضعیت تیم از اینی که هست بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)