مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس دقایقی پس از انتشار خبر اخراج شیث رضایی از تیم مصاحبه کرده اما در این مصاحبه کوچک‌ترین اشاره‌ای به تصمیم علی دایی نداشت و از کمیته انضباطی خواست که رفتار جوانمردانه هواداران پرسپولیس را مورد توجه و تشویق قرار دهند.

 

حبیب کاشانی رفتار هواداران سرخ پوشان را مورد تمجید قرار داد: از کمیته انضباطی می‌خواهم که رفتار جوانردانه تماشاگران ما را ببیند و آن را مورد تشویق قرار دهد. تماشاگرانی که در دقیقه شش با اشتباه داوری گل سالم تیمشان پذیرفته نمی‌شود و در دقیقه 91 گلی را می‌خورند و تیم محبوبشان شکست می‌خورد، آن هم با اشتباه تعیین کنندهای که داور انجام داد.

 

کاشانی اضافه کرد: با وجود چنین اتفاقاتی، تماشاگران ما بدون هیچ رفتار نامناسبی و بدون وارد کردن کوچک ترین خسارتی به تجهیزات ورزشگاه استادیوم را ترک کردند.

 

 

 

او این موضوع را یک پیروزی قلمداد می‌کند: این رفتاری به یاد ماندنی است که ما را به اینجا می‌رساند که برنده واقعی داربی، هواداران فهیم پرسپولیس بودند.

 

کاشانی خواستار این شد که ارکان فوتبال ایران حرفه‌ای باشند: هواداران ما بسیار حرفه‌ای عمل کردند اما نباید فراموش کرد که اشتباهات داوری باعث می‌شود تا ما دو بازی اخیر خود را ببازیم. امیدوارم بقیه ارکان فوتبال ایران هم نگاه حرفه‌ای داشته باشند. به خصوص داورها که می‌توانند بابت اشتباهات خود از فوتبال دوستان عذر خواهی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)