پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چرا باید از برانکو راضی نباشیم، وقتی که او کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

جعفر کاشانی در مورد اینکه سپهر حیدری، کاپیتان پیشین پرسپولیس درصدد است دیداری برای بزرگداشت هادی نوروزی برگزار کند، اظهار داشت: هادی نوروزی یک بازیکن بزرگ و متعلق به باشگاهی بزرگ مانند پرسپولیس است که باید اقداماتی که برای او انجام می‌شود در شأن نامش باشد.

وی ادامه داد: هر برنامه یا بازی به نام هادی نوروزی باید از کانال باشگاه پرسپولیس انجام شود، ضمن اینکه لفظ بازی خیریه برای هادی نوروزی درست نیست و این حرف‌ها بیشتر جنبه احساساتی دارد. به نظر من برخی حرف‌ها را فقط باید شنید!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: مسئولان باشگاه در تلاش هستند مطالبات نوروزی را پرداخت کنند تا خرج تحصیل و رفاه فرزندانش شود. ما اگر بتوانیم مقابل تصمیمات احساسی را بگیریم مشکلی برای اجرای برنامه‌های‌مان پدید نمی‌آید.

کاشانی در خصوص جلسه امروز برانکو با اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا این کمیته از عملکرد سرمربی کروات سرخپوشان رضایت دارد یا خیر گفت: چرا باید از برانکو راضی نباشیم، وقتی او کارش را به خوبی انجام می‌دهد و تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی درباره اینکه آیا تماشای بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در ورزشگاه آزادی برای هواداران رایگان خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این اخبار ندارم، اما می‌دانم که در این مورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تصمیم نهایی را بگیرند. هرچند معتقدم که نباید تصمیماتی احساسی اتخاذ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)