پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دیروز مدیرعامل پرسپولیس را انتخاب نکردیم و از انتخاب مدیرعامل توسط هیأت مدیره اطلاعی ندارم.

جعفر کاشانی  درباره اظهارات امیررضا خادم مبنی بر اینکه طاهری روز گذشته به عنوان نماینده تام الاختیار باشگاه پرسپولیس انتخاب شده گفت: از همان ابتدا که سیاسی درگیر مشکلاتی شد طاهری کارها را انجام می‌داد.

وی درباره اینکه خادم گفته مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده و این انتخاب توسط اعضای هیأت مدیره انجام شد،‌ افزود: من از انتخاب مدیرعامل خبر ندارم اما طاهری در این مدت همه کارهای باشگاه را انجام می‌دهد تا شرایط پرسپولیس حل شود و سوءتفاهمات کنار برود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پس چرا خادم در مصاحبه با سایت وزارت ورزش گفته که مدیرعامل انتخاب شده و دیروز طاهری نماینده تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس شده اظهار داشت: باید دید آن خبرنگار چطور از امیررضا خادم سؤال کرده اما پاسخ خادم عطف به ماسبق بوده چرا که از زمانی که سیاسی در باشگاه نبود طاهری کارها را انجام می‌دهد و حتی حق امضاء هم برای او لحاظ شده تا کارها پیش برود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: دیروز مدیرعامل را انتخاب نکردیم و از اینکه گفته می‌شود هیأت مدیره مدیرعامل را انتخاب کرده اطلاعی ندارم اما همه چیز مشخص خواهد شد و امیدوارم هستم که شرایط باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای باشد که پرسپولیس هرچه سریع‌تر تبدیل به یک باشگاه شود تا از این وضعیت خارج شویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)