پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: من آنقدر قهرمانی برای پرسپولیس دیدم که دیگر برایم عادی شده است.

جعفر کاشانی در رابطه با درخشش ملی پوشان پرسپولیس در بازی های اخیر تیم ملی اظهار داشت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس واقعا شایستگی بازی کردن در تیمهای ملی را دارند و این اتفاق که رخ داده، باعث خوشحالی ماست. من بارها گفته ام که استقلال و پرسپولیس از تیمهای بزرگ کشور هستند و اگر علمی به آنها نگاه شود، قطعا تیم ملی خوبی هم خواهیم داشت. فکر می کنیم این اتفاق به تدریج در حال رخ دادن است.

وی درباره حضورش در مراسم سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی عنوان کرد: من به اینطور مراسم ها می روم که به هر حال برای دوستان نیز در چنین روزی برای من بیایند! وقتی به بهشت زهرا می روم، می بینم که تاریخ ورزش این مملکت در آنجا دفن هستند و می دانم که آینده ما نیز همان جاست. به هر حال خاطرات خوشی از خیلی از افرادی که آنجا حضور دارند، در سر دارم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه نماینده باشگاه پرسپولیس در این مراسم بوده، تصریح کرد: شاید برخی مرا نماینده باشگاه پرسپولیس فرض کنند چون در هیات مدیره هستم اما من به عنوان یک دوست قدیمی در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی حاضر شدم. من در ورزش باشگاه نمی شناسم و می دانم که مظلومی از خوبان ورزش ما بود.

کاشانی در رابطه با انتقادات اعضای هیات مدیره پرسپولیس از مدیران قبلی این باشگاه خاطرنشان کرد: گذشتگان ما در این باشگاه اعمالی انجام دادند که حالا برای ما مشکل ایجاد کرده است. این هم به خاطر این است که مدیریت ثابت نبوده و تداوم نداشته است. هر کسی با سلیقه و برداشت خودش کاری انجام داده و اینها همه امروز برای ما مشکل شده است. امیدوارم با حسن نیت و درایت مسئولان این مشکلات حل شود. البته من فکر می کنم این اتفاق صورت نمی گیرد، مگر اینکه 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی در پاسخ به این سوال که انتقادات مدیران پرسپولیس از گذشتگان طوری است که به نظر تخلفی انجام شده است، بیان داشت: خیر، تخلفی صورت نگرفته است. مدیران قبلی خواستند اقدامی را انجام دهند و آن را آغاز کردند اما زمان به آنها اجازه نداده است. مدیر بعدی که آمده، دیگر به آن اقدام توجهی نکرده و راه خودش را رفته است. اینها همه سوءتفاهماتی است که در اثر عدم ثبات مدیریت رخ داده است.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: من آنقدر قهرمانی برای پرسپولیس دیدم که دیگر برایم عادی شده است. الان هم دوست دارم این اتفاق رخ دهد اما شما فکر کنید پرسپولیس هم قهرمان شد اما وقتی مدیرانش کنار بروند و نفر دیگری با طرز تفکر جدید بیاید، می شود همان آش و همان کاسه. مگر تیمهای ما از جمله استقلال و پرسپولیس چیزی از بارسلونا و رئال مادرید کم دارند؟ خیر، ما اگر فکر درستی داشته باشیم، همه چیز برای پیشرفت مهیاست. تیم فعلی پرسپولیس جوان است و باید حمایت شود. باید آینده را بسازیم، اگرچه امسال برای نیم فصل دوم، باید بازنگری از نظر رفع معایب تیم صورت بگیرد. مدیریت هم تلاش خود را در این راستا آغاز کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)