مرجع خبری پرسپولیس : حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه و البته اتفاقاتی که پس از شکست مقابل صبا در اردوی پرسپولیس رخ داد، دلایلی بود که باعث شد با حبیب کاشانی گفت و گو کنیم.


 

به گزارش اخصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است عملکرد تیمش در نقل و انتقالات مثبت بوده است چرا که دایی به بازیکنانش اعتقاد دارد و باشگاه پرسپولیس به علی دایی.


 

* با توجه به مشغله کاری که شما در پرسپولیس و شهرداری دارید، حضورتان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باعث بالا رفتن فشار کاری نمی شود؟

_ به هر حال در برخی موارد انجام وظیفه حکم می کند که کاری را انجام بدهی. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سیاست گذاری های خاص خودش را دارد و بعید می دانم مشکل خاصی پیش بیاید.


 

امیدوارم هر کاری که از دستم بر می آید برای فدراسیون انجام بدهم.فدراسیونی که با علاقه مندی میلیون ها نفر سر و کار دارد، این موضوع از طرف آقای کفاشیان مطرح شد و وظیفه دانستم به اعضای هیئت رئیسه اضافه بشوم. در بدو ورود جلسه ای هم با آقای سعیدلو برگزار کردیم که سرمنشاء یک سری اتفاقات خوب خواهد بود.

 

 

* می توانید به این اتفاقات اشاره کنید؟

_ از آنجایی که قرار شد خود آقای کفاشیان در این رابطه صحبت کنند، بهتر است خودشان این کار را انجام بدهند. اما به طور کلی می توانم بگویم اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

 

 

* اگر اجازه بدهید برویم سراغ پرسپولیس. بعد از بازی با صبا یک مقداری نگرانی اطراف تیم بوجود آمد و یک سری به این نگرانی ها دامن زدند. نظر شما چیست؟

_ طبیعتا از باخت تیم خوشحال نیستم . آن نتیجه ای نبود که ما انتظار داشتیم چرا که باید از تمام فرصت ها نهایت استفاده را ببریم اما در حالت کلی هیچ جای نگرانی نیست. پرسپولیس انقدر بزرگ است که با چنین مسائلی تکان نخورد چه برسد به اینکه مشکلی ایجاد شود.

 

 

* پس فکر می کنید مقابل سایپا بازی متفاوتی را خواهیم دید؟

_ کادرفنی در این مدت به شدت پیگیر وضعیت تیم بودند. مشکلاتی که در بازی صبا داشتیم کاملا بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن ها انجام شده است. هم کادرفنی خبره هستند و هم بازیکنان ما میدان دیده هستند. قطعا آمادگی این را دارند که شرایط را به نفع خودشان تغییر بدهند. ما مسابقات زیادی پیش رو داریم و به حمایت هواداران نیاز مبرم داریم. قطعا آخر فصل اتفاقات خوبی رقم می خورد که هواداران را خوشحال خواهد کرد.

 

 

* پس از بازی صبا عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زیر سوال رفت. چه نظری در این خصوص دارید؟

_ من موافق این انتقادات نیستم. شاید بعضی از این حرف ها منظوری داشته باشند. دایی به گفته خودش توانست 90 درصد از مهره های مورد نیازش را جذب کند. علی دایی به این بازیکنان اعتقاد داشت و باشگاه هم به علی دایی اعتقاد دارد. این بازیکنان برای هماهنگی فقط احتیاج به زمان دارند.

 

 

* اخیرا بحث هایی هم در خصوص بی اعتمادی و انتشار اخبار درون تیم در رسانه ها منتشر شده است.

_ ما جلسه محرمانه ای نداریم که اخبار آن به بیرون منتشر شود. وقتی در جلسه ای تعداد زیادی افراد حضور دارند و هر کدام از این افراد با بیرون رابطه دارند، مشخص است که یک سری بحث ها مطرح می شود. هرچند اعتقاد دارم بازیکن قصد انتشار این اخبار را ندارد اما گاهی اوقات ناخواسته آن را به دست رسانه ها می رساند. البته آن ها کلی شلوغش می کنند و این احساس بوجود می آید که مشکلی درون تیم وجود دارد.

 

 

از بازیکن ها انتظار داریم اصول حرفه ای را رعایت کنند چرا که شرایط پرسپولیس حساس است. بازیکنان باید مواظب باشند که از صحبت های آن ها سوء استفاده و سوء برداشت نشود ، به هر حال این هم یک راه حمایت از تیم و همبازیان است. مطمئنم با این اتفاقاتی که رخ داده ، از این پس بیشتر مراقب خواهند بود. به هواداران اطمینان می دهم که بین باشگاه و بازیکن اعتماد کامل وجود دارد و جای نگرانی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)