اولويت ما مربي ايراني است / استیلی با شاهین قرارداد دارد

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: ظرف 24 ساعت آينده در مورد استعفاي دايي تصميم‌گيري مي‌كنيم و اولويت ما هميشه ايراني بوده است.

 

حبيب كاشاني پس از جلسه‌اي طولاني با بازيكنان پرسپوليس در رختكن اين تيم و پس از باخت 4 بر يك برابر صباي قم در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا بايد از هواداران عزيز عذرخواهي كنيم كه چند هفته است باعث ناراحتي آنها شده‌ايم. كلماتي هم كه آنها گفتند حتما شايسته ما بوده است. آنها انتظار داشتند كه تيم در شرايط بهتري قرار بگيرد. به هر حال من دست تك تك آنها را به قول علي دايي مي‌بوسم زيرا براي آنها روز بسيار بدي رقم زديم.

وي ادامه داد: زماني كه من به رختكن تيم رفتم ديديم دايي اصرار بر رفتن دارد و مي‌گويد تيم به خون تازه‌اي نياز دارد، به او گفتم عصباني هستي و عجله نكن اما او گفت كه اين آخرين باري است كه من هستم و تصميم خود را گرفته‌ام و از قبل نيز اين مسئله مطرح نشده بود.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: دايي با بازيكنان خداحافظي كرد و همه بازيكنان تحت تاثير قرار گرفتند و گريه كردند.

وي در مورد اينكه پس از رفتن باقري در تيم پرسپوليس دو دستگي ايجاد شد، گفت: من اين مسئله را قبول ندارم زيرا هر 18 بازيكن امروز پس از باخت صبا گريه مي‌كردند. باقري بزرگ فوتبال ما است و قصد ضربه زدن به تيم ما را ندارد او تصميم گرفت از تيم جدا شود به هرحال هر آمدني يك رفتني هم دارد.

كاشاني در مورد استعفاي دايي گفت: طبيعي است كه ظرف 24 ساعت آينده در مورد اين مسئله تصميم‌گيري مي‌كنيم اما هنوز هيچ فكري در مورد آن نكرده‌ام و تصميم مي‌گيرم كه به سود دايي و پرسپوليس باشد. هرچند دايي مصر است كه ديگر برنگردد اما من جلوي در را گرفتم و مي‌خواستم مانع خروجش شوم. به هرحال هنوز تصميمي براي استعفاي دايي نگرفته‌ايم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد لوكا و استيلي گفت: يك روز لوكا را مطرح مي‌كنند و روز ديگر مربي ديگري را استيلي يك مربي حرفه‌اي است و با باشگاه شاهين قرارداد دارد ضمن اينكه ما هنوز تصميمي براي رفتن دايي نگرفته‌ايم. هيچ كس از اين موضوع خبر ندارد. من او را قسم دادم كه عجله نكند وقت هست. دايي اما مي‌خواست با استعفايش دست باشگاه را باز بگذارد. من از مردانگي معرفت دايي تشكر مي‌كنم.

وي ادامه داد: در ديدار امروز با صبا بد بازي كرديم من 5 دقيقه قبل از بازي شاهد بودم كه او به بازيكنان مي‌گفت كه مثلا شماره 14 صبا را بگيرند اما بازيكنان تعلل و قصور كردند در اين باخت بازيكنان، كادر فني، علي دايي و من مقصر هستيم. شايد برنده اين بازي هواداران باشند كه تصميم مي‌گيرند ما همچنان رو پا بايستيم.

وي در مورد اينكه اولويت وي مربي ايراني است يا خارجي گفت: اولويت ما هميشه ايراني بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)