مرجع خبری پرسپولیس :سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : ” جراحی را دوست ندارم اما در صورت لزوم  و در راستای اهداف باشگاه  این كار را خواهیم کرد .”

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس حبیب کاشانی در جلسه مشترک صبح امروز خود با کادر فنی تیم  فوتبال پرسپولیس با تأکید بر توانمندی سرمربی و مربیان این تیم، افزود:  ما می توانیم با وحدت و همفکری ، ضمن غلیه بر حاشیه های پیرامون تیم ، تمام توان و تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذاریم و تیمی را مهیای مسابقات کنیم که به روزهای اوج خود بازگردد وانتظارات هواداران را برآورده سازد.

 
وي با اشاره به اينكه ترميم و جراحي در كادر فني را آخرين راهكار مي داند، گفت:  بر توانايي كادر فني كنوني اعتقاد دارم و فكر مي كنم بدون اين كار هم مي توانيم موفق شويم.
 
کاشانی از کادر فنی پرسپولیس خواست با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنند و تصریح کرد: رعایت اخلاق ، ادب واحترام از اصول تیم  ماست و همگی بازیکنان و کادرفنی ملزم به رعایت آن هستند .
وی با تأکید بر اینکه در تیم ما دخالت در کار یکدیگر معنا ندارد ، گفت :  هرکس باید در جایگاه خود به انجام وظایف اش بپردازد و در عین حال از همفکری و کمک به مجموعه ، دریغ نکند .
 

کرانچار: از بازیکنان راضی هستم

در این جلسه همچنین کرانچار ، سرمربی تیم پرسپولیس گفت :من از بازیکنان تیم راضی هستم . آنها تلاش خود را می کنند و ما می توانیم با تمرینات بیشتر و تمرکز ، به نتایج مطلوبی پیدا کنیم .


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به تیم درباره نحوه تمرینات بازیکنان اصلی و ذخیره نیز توضیحاتی را ارئه داد .
در ادامه محمود خوردبین ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز نکاتی را در مورد آخرين وضعیت بازیکنان یادآور شد .
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)