پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید حتما در باشگاه همه کارها به خوبی پیش می‌رود که نژاد فلاح نیازی به مشورت با اعضای هیات مدیره نمی‌بیند.

جعفر کاشانی به عنوان یکی از پیشکسوتان قدیمی باشگاه پر‌سپولیس همواره بر لزوم تشکیل باشگاه به جای تیم‌های ورزشی در ورزش کشور تاکید داشته است. او که اکنون عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس است،  می‌گوید از وضعیت باشگاه رضایت ندارد.

 

* آقای کاشانی! شما یکی از پیشکسوتان با ارزش باشگاه پر‌سپولیس هستید و زمانی که به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه انتخاب شدید این امید وجود داشت که در کنار دیگر اعضای هیات مدیره بتوانید نقش خود را به خوبی در باشگاه ایفا کنید. اکنون از وضعیت باشگاه پر‌سپولیس رضایت دارید یا خیر؟

 

من هیچ وقت از وضعیت باشگاه پر‌سپولیس رضایت نداشته‌ام چرا که از نظر من چیزی که در ورزش ایران وجود دارد باشگاه‌داری نیست.

* شما سال‌هاست که درباره این مشکل صحبت می‌کنید و می‌گویید تا زمانی که تیم داری می کنیم موفقیتی به دست نمی‌آید. اکنون به عنوان عضو هیات مدیره یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران چه کاری برای تغییر این وضعیت در پر‌سپولیس انجام داده‌اید؟

 

باید بگویم برای رسیدن به وضعیتی که مدنظر من است باید نگاه مسئولان به ورزش عوض شود. ورزش قهرمانی دیگر تفریح نیست. شهرداری تهران در طی این چند سال اخیر زحمت زیادی برای پر کردن اوقات فراغت مردم متحمل شده اما باید به این دقت کنیم که ورزش قهرمانی دیگر تفریح به حساب نمی آید. باید نگاه نظام به این مقوله عوض شود. باید زمینه برای حضور بخش خصوصی در چارچوب طرح‌های ملی فراهم شود و دولت و مسئولان ذیربط کار نظارت را بر عهده بگیرند.

 

* آقای کاشانی! شما به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پر‌سپولیس که نظر صائبی درباره باشگاهداری دارید، آیا این نگاه خود را در جلساتی که با مسوولان ارشد ورزش داشته‌اید به آنها هم انتقال داده‌اید؟

 

من 30 سال است که این حرف‌ها را می‌زنم. 30 سال است که از باشگاه شاهین صحبت می‌کنم. بله! با دکتر گودرزی هم هر وقت که ایشان بخواهند صحبت می‌کنم. اکنون باشگاه پیشکسوتان تشکیل شده که کار بسیار ارزشمندی است. در پر‌سپولیس هم آکادمی تشکیل داده‌ایم.

 

* شما از عملکرد آقای نژاد فلاح گله دارید؟

 

خیر. گلایه‌ای وجود ندارد. من به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس نظرم این است که چون حتما کارها خوب پیش رفته آقای نژاد فلاح خودشان برنامه‌ها را به پیش می‌برند.

* اما آقای خادم امروز در گفت‌و‌گویی که با رادیو داشته گفته اعضای هیات مدیره از نژادفلاح گله‌مند هستند.

 

دکتر خادم، رییس مجمع باشگاه پر‌سپولیس است و از نظر من جایگاه بسیار رفیعی دارد. این شاید استنباط شخصی آقای خادم است اما به نظر من حتما کارها در باشگاه به خوبی پیش می‌رود که آقای نژاد فلاح نیازی به صحبت با عضو هیات مدیره ندیده است. در زمان مدیریت دکتر طاهری در باشگاه پر‌سپولیس همه اتفاقات، برنامه‌ها و حتی سفرهای ایشان در جلسات هیات مدیره مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما از زمان حضور آقای نژاد فلاح چنین اتفاقی رخ نداده است. هیات مدیره توقع داشت که ایشان بیشتر با اعضای هیات مدیره در تماس باشند.

* تکلیف استعفای آقای سیاسی چه شد؟ شما پس از جلسه‌ای که اخیرا هیات مدیره داشت، گفتید که مجمع باشگاه درباره این استعفا تصمیم گیری می‌کند اما از فردای آن روز سیاسی به باشگاه رفت و اکنون مشخص نیست که مجمع چه زمانی تشکیل می‌شود.

 

به‌ هر‌ حال همان طور که شما گفتید مجمع باید درباره استعفای سیاسی تصمیم گیری کند. چند روز دیگر مزایده باشگاه برگزار می‌شود و باید تا آن زمان صبر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)