پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است از آقایان خادم و نژادفلاح بپرسید که چرا کسی در باشگاه پرسپولیس پاسخگو نیست.

جعفر کاشانی در مورد اینکه آیا قرار است امروز هیات مدیره پرسپولیس تشکیل شود و گفته می شود در این نشست تکلیف حمید سیاسی مشخص خواهد شد گفت: من اطلاعی ندارم که هیات مدیره جلسه ای دارد یا نه چون به من چنین چیزی اعلام نشده است.

وی در خصوص اینکه چه زمانی مشخص می شود که هیات مدیره تشکیل می شود یا خیر عنوان کرد: این سوال را باید آقای نژاد فلاح به عنوان سخنگوی باشگاه پاسخ دهد.

کاشانی در جواب به این انتقاد خبرنگار که در باشگاه پرسپولیس کسی به درستی پاسخگوی مسائل مدیریتی این تیم نیست،گفت: به هر حال پرسپولیس سالهاست که تیم است نه باشگاه و مشخص هم نیست بر اساس چه سیستم و برنامه ای کارهایش انجام می شود. بهتر است شما هم این سوال ها را از آقای خادم به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین نژاد فلاح بپرسید. این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شود و الان هم برای باشگاه سرپرست گذاشته اند حتما اگر صلاح بدانند که نیاز به کمک هیات مدیره دارند طلب کمک می کنند و می گویند که جلسه تشکیل شود و مسائل را به هیات مدیره هم منتقل می کنند اما از وقتی آقای نژاد فلاح آمده اند جلسه ای تشکیل نشده حتما نیازی به کمک هیات مدیره نبوده است.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: شما می توانید به آقای خادم زنگ بزنید و به او بگویید که کسی در باشگاه پرسپولیس پاسخگو نیست. از او بپرسید اصلا این باشگاه نیازی به هیات مدیره دارد . اگر دارد و این باشگاه هیات مدیره دارد چرا تشکیل جلسه نمی دهد؟ زمانی که طاهری در باشگاه بود هیات مدیره تشکیل می شد و باشگاه داشت صاحب تشکیلاتی می شد اما از وقتی تغییرات در باشگاه ایجاد شد من دیگر از مسائل خبر ندارم.

کاشانی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان یک تیم فوتبال و با فرهنگ تیمداری در حال اداره شدن است و اگر قرار است به اهداف خود برسیم باید باشگاه هدفمند تشکیل شود. باید از نخبگان در چارت باشگاه استفاده شود. در این شرایط است که آدم های مشغول در باشگاه هم احساس مسئولیت می کنند و باید هم پاسخگوی همه مسائل باشند. باشگاه های پرسپولیس و استقلال ویترین ورزش ایران هستند و باید سرمایه گذاری درستی روی آنها صورت گیرد. امروز ورزش قهرمانی فقط تفریح نیست و بلکه با ورزش قهرمانی می توان خیلی از چالش های فرهنگی و اقتصادی را پر کنیم. باید به چشم دیگری به این دو باشگاه نگاه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)