گفتند چون باقری جلوی تراکتور بازی می کند به او  سنگ پرتاب می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد از افزایش قیمت بلیت ورزشگاه ها گفت: اکثر هواداران ما دانشچو، دانش آموز و از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که افزایش قیمت بلیت آن ها را از حضور در ورزشگاه ها محروم می کند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، حبیب کاشانی که صبح امروز به دعوت بهرام شفیع در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود درخصوص جريمه باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: اين مسئله را پيش‌بيني‌ كرده بوديم و حالا هم به رأي صادره اعتراض داريم. روز قبل از بازي با تراكتور سازي طي نامه‌اي به آقاي عزيز محمدي اعلام كرديم كه مثل بازي با گسترش فولاد تماشاگران تبريزي در طبقه دوم مستقر شوند چون مي‌دانستيم اين اتفاقات مي‌افتد.

 

كاشاني گفت: به خاطر جوي كه وجود داشت از كريم باقري خواستيم كه به سمت تماشاگران تبريزي برود اما متأسفانه آن‌ها به سمت باقري هم بطري آب پرتاب كردند. وقتي قضيه را از چند تبريزي حاضر در ورزشگاه جويا شديم گفتند كه باقري نبايد مقابل تيم سابقش بازي كند.

 

 در پاسخ به آن‌ها گفتم فوتبال حرفه‌‌اي است و اگر قرار باشد هر بازيكني مقابل تيم سابقش به ميدان نرود ديگر بازيكني براي يك تيم باقي نمي‌ماند. كريم باقري اصول حرفه‌اي گري را رعايت كرد و بخاطر پولي كه از ما مي‌گيرد براي پرسپوليس بازي مي‌كند.

وي با گلايه از مسئولان مبني بر محروميت پرسپوليس گفت: نامه سازمان ليگ به باشگاه پرسپوليس رسيده كه تيم ما محروم شده اما سؤال من اين است كه چطور حكمي كه هنوز قطعي نشده به مرحله اجرا در آمده است. براي بازي كه نه صعودي در آن مشخص مي‌شد و نه سقوطي اين همه اتفاق افتاده و آن وقت باشگاه پرسپوليس محروم مي‌شود. در آئين‌نامه انضباطي آمده است يك تيم به خاطر تخلفات اين چنيني از 10 تا 20 ميليون تومان جريمه مي‌شود اما آقايان اين 30 ميليون جريمه ما را از كجا آورده‌اند نمي‌دانيم.

وي ادامه داد: براي ورود به ورزشگاه حدود 10 دقيقه در اتوبوس محبوس شديم و يك ساعت و 40 دقيقه قبل از شروع بازي در ورزشگاه حضور داشتيم. با وجود اينكه ميزبان اين مسابقه بوديم اما در باراني از بطري‌هاي آب، سنگ و سانديس بازيكنان تيم من به ورزشگاه رفتند. گزارش‌هاي مربوط به اين مسابقه وجود دارد و مسئولان مي‌توانند پيگيري كنند.

 

 

 کاشانی در خصوص تاثیر علی دایی بر موفقیت احتمالی پرسپولیس در لیگ دهم، گفت: فوتبال یک بازی گروهی است و علی دایی جزوی از این بازی گروهی محسوب می شود، مجموعه تیم در تلاش هستند تا فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنند.

 

کاشانی در خصوص بازگشت عبدی به پرسپولیس اضافه کرد: برخی سوء تفاهم ها موجب دلخوری طرفین شده بود که با رفع این مشکلات جزئی حسین عبدی هم مجددا به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد.

  

وی افزود: امسال تیم با نظر علی دایی بسته شده و کلیه بازیکنان تیم نفرات مورد علاقه دایی هستند. با این حال تیم ما هنوز کاملا از دوران بدنسازی عبور نکرده و در بازی های آینده روند بهتری را شاهد خواهیم بود. اولین سه امتیاز برای ما مهم بود که به لطف خدا بدست آوردیم.

 

کاشانی در خصوص محرومیت حمید علی عسکری و سامان آقازمانی که در رسانه ها مطرح شده بود، گفت: آقای علی عسکر در فینال جام ولایت حضور داشت و با گل های مسلمان و علی عسکری تیم امید قهرمان این تورنمنت شد. با نامه نگاری های صورت گرفته میان باشگاه و مسئولان تیم امید محرومیت لغو شد و من همان شب در تماسی که با آقای مایلی کهن داشتم خبر لغو محرومیت بازیکنان تیم امید را به گوش ایشان هم رساندم.

 

وی با انتقاد از رسانه ای شدن این مساله یادآور شد: بیان این مسائل در رسانه ها موجب نگرانی و اضطراب بازیکن تیم ما شد. علی عسکری تا ساعت 5 بعد از ظهر نمی دانست می تواند مقابل تراکتورسازی بازی کند یا خیر.

 

کاشانی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس هم گفت: همه شرایط برای قهرمانی آماده است ، روحیه و تفکر علی دایی همیشه حس پیروزی را به بازیکنان منتقل می کند و ایشان حتی در بازی های تدارکاتی و تفریحی هم دوست ندارد بازنده باشد. کلیه امکانات از قبیل اردوی داخلی و خارجی و جذب نفرات مورد نیاز برای حضور موفق در هر سه جام را فراهم کردیم و حداقل یک جام در فصل جاری برای هواداران خواهیم گرفت.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اردوی آلمان افزود: علی دایی با بازیکنانش ارتباط روانشناسی و دوستانه ای برقرار کرده. در اردوی آلمانی تیم در فصل بدنسازی بود و تمرینات روزی سه نوبت از ساعت 6 صبح آغاز می شد و دایی در همین زمان هم درک متقابلی با بازیکنان داشت.

 

کاشانی در خصوص کمپ محل اقامت تیمش خاطرنشان کرد: بازیکن به غیر از خواب و تمرین و خوراک کاری ندارد. اتاق های کمپ محل اقامت ما کوچک بود به همین خاطر به آقای دایی پیشنهاد کردیم در هتلی که در نزدیکی محل تمرین تیم بود اقامت کنیم که سرمربی تیم به ما گفت بازیکنانش برای تمرین به اینجا آمده اند و نیازی برای بالا بردن هزینه ها احساس نمی شود.

 

حبیب کاشانی در خصوص شایعه درگیری دو بازیکن پرسپولیس در اردوی آلمان، گفت: بنده چند روز اول اردو در کنار تیم بودم چرا که چند ملاقات در آلمان در دستور کار داشتیم که شامل بازدید از دو باشگاه ولسفبورگ و دوسلدورف، مذاکره برای جذب اسپانسر و ملاقات با مدیران دو باشگاه برای همکاری در کمپ سازی و استادیوم سازی با باشگاه پرسپولیس بود.

 

با این حال مسائلی که در رسانه ها مطرح شد را ندیدم، در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که با حضور کلیه اصحاب رسانه برگزار شد از آن ها خواستیم اگر مستنداتی در خصوص این مسائل دارند، به کمیته انضباطی و سازمان تربیت بدنی ارائه دهند. از مسئولان این سازمان هم تقاضا می کنیم در صورت اثبات تخلفات اشد مجازات را برای متخلفین در نظر بگیرند.

 

سرپرست موقت پرسپولیس در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: 11 مرداد 10 ماه از حضور من به عنوان سرپرست باشگاه می گذرد. روز اول قرار بود تنها چند روز مسئولیت این تیم را بپذیرم تا اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه معرفی شود. با این حال کار در باشگاه پرسپولیس افتخار است و هیچ منتی بر سر مردم و هواداران ندارم. انتخاب اعضای هیئت مدیره به فردی که به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد کمک می کند و امیدوارم این امر هرچه زودتر محقق شود.

 

کاشانی در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس هم گفت: در دیداری که با آقای سعیدلو داشتیم مقرر شد نیمی از هزینه های باشگاه توسط سازمان و نیمی دیگر از طریق درآمدزایی تامین شود. دکتر سعیدلو در همین راستا دو میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کرده اند

 

وی در خصوص بدهی سال گذشته این تیم گفت: به جز دو اختلاف جزئی با معمارزاده و بائو بدهی از سال گذشته نداریم. میثاق معمارزاده کلیه مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کرده و تنها مدعی مبلغی است که به عنوان هزینه عمل جراحی باید به وی پرداخت می شد. میثم بائو هم 50 میلیون بابت رضایتنامه اش از ابومسلم می خواهد که با توجه به سقف قرارداد باشگاه این ادعا از نظر ما درست نیست.

 

حبیب کاشانی در خصوص سقف قرارداد تعیین شده برای تیم های لیگ برتری گفت: سقف قرارداد در فوتبال ما رعایت نمی شود. بازیکنی که برای یک نیم فصل از تیمش 430 میلیون تومان گرفته قطعا قرارداد یک فصلش بسیار بیشتر از سقف قرارداد خواهد بود. نفراتی که به باشگاه می آمدند و با ما مذاکره می کردند پیشنهادات مالی ارائه می کردند که هیچ تناسبی با سقف قرارداد نداشت.

 

کاشانی با اشاره به اینکه فصل گذشته 1میلیارد و 100 میلیون تومان سهم باشگاه پرسپولیس از بلیت فروشی و پخش تلویزیونی مسابقات بوده ، گفت: کل این مبلغ از طریق سازمان لیگ به طلبکاران باشگاه پرداخت شده و ما هیچ درآمدی در این مورد نداشتیم.

 

کاشانی در خصوص افزایش قیمت بلیت مسابقات فوتبال افزود: اکثر هواداران ما دانش آموز ، دانشجو و یا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که این افزایش قیمت آن ها را از حضور در ورزشگاه ها محروم می کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)