زمان خداحافظی کریم از دنیای فوتبال باید تیم بزرگی به ایران بیاوریم
مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه حضور كريم باقري در هيات مديره پرسپوليس مي تواند به اين تيم كمك كند.

 

حبيب كاشاني اظهار داشت : يكي از صندلي هاي هيات مديره براي پيشكسوتان است كه كريم باقري نيز به عنوان يك الگوي خوب براي جوانان جامعه مي تواند يكي از گزينه هاي ما باشد.


وي ادامه داد: اين بازيكن با اخلاق به عنوان يكي از اسطوره هاي باشگاه مي تواند در هر پستي به باشگاه كمك كند.


وي با اشاره به برگزاري مراسم خداحافظي اين بازيكن در ديدار مقابل برزيل گفت:


 

به خاطر سال ها خدمت صادقانه باقري به تيم ملي بايد از زحمات او تشكر كنم و از مسئولان فدراسيون فوتبال نيز به خاطر تقدير از اين بازيكن با ارزش در ديدار مقابل برزيل تشكر مي كنم.


كاشاني اعلام كرد: باشگاه ما نيز وظيفه دارد در زمان خداحافظي باقري از دنياي فوتبال چنين بازي بزرگي را براي او در ايران ترتيب دهد.


وي در ادامه ، گفت : امروز حدود يكسال است كه به عرصه فوتبال و تيم پرسپوليس بازگشته ام و اين در حالي است كه بسياري از دوستانم مايل نبودند پس از موفقيت در سال 86 بار ديگر به اين عرصه بازگردم.


سرپرست باشگاه پرسپوليس افزود : خوشحالم كه پس از بازگشت نيز توانستيم به همراه تيم روال خوبي را طي كنيم و قهرماني جام حذفي را بدست بياوريم.


وي تصريح كرد: علي دايي و ساير نفرات تيم در موفقيت بدست آمده بسيار تاثير گذار بودند و باعث مباهات است كه با اين دوستان در پرسپوليس همكار هستم .


وي اظهار داشت: امسال نيز كار بسيار سختي در پيش رو داريم زيرا به غير از دشواري بازي هاي ليگ بايد 50 درصد از مخارج تيم را نيز تامين كنيم.


كاشاني خاطرنشان كرد: پس از جلساتي كه در ابتدا فصل با مسئولان سازمان داشتيم مقرر شد 50درصد از هزينه هاي تيم را خودمان تامين كنيم كه اين كار بسيار دشوار است.


وي ادامه داد: تهيه 6 ميليار تومان كار دشواري است اما با توجه به توافقي كه با سازمان تربيت بدني كرده ايم تمام تلاش خود را براي تهيه اين پول خواهيم كرد.


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه منابع مالي در فوتبال ايران تعريف نشده است و به طور مثال تيم ما در فصل گذشته 41 بازي به ميدان رفته است كه اگر قرار باشد به طور واقعي پولي را از حق پخش و تبليغات به ما دريافت كند بايد چند ميليارد به حسال باشگاه واريز شود كه خود مي تواند بسيار از مشكلات ما را برطرف كند.


وي تاكيد كرد: كل درآمد ما از حق پخش و تبليغات در فصل گذشته يك ميليارد و 70 ميليون تومان بوده است كه آن نيز به وسيله فدراسيون براي پرداخت بدهي ها ما برداشته شده و هيچ پولي به حساب باشگاه نيامده است.


كاشاني با اشاره به مشكلات تيم در برگزاري بازي در ورزشگاه آزادي گفت: ما در هر بازي كه در ورزشگاه ازادي برگزار مي كنيم مبلغ 20 ميليون تومان به مسئولان ورزشگاه آزادي پرداخت مي كنيم.


وي ادامه داد: بسيار جالب است كه ما در اجاره پاركينگ، بوفه، فروش پرچم باشگاه و بليت فروشي هيچ نقشي نداريم و حتي سالن كنفرانس نيز در اجاره گروهي ديگر است.


وي افزود: در اختيار داشتن اين امكانات كه حق طبيعي ما نيز هست مي تواند بسيار از مشكلات مالي ما را برطرف كند.


كاشاني اظهار داشت: با وجود اين شرايط اگر تيم ما نتواند نتايج مطلوبي را كسب كند بايد جوابگوي هواداران خوب خود نيز باشيم.


سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران گفت: اميدوارم ديدار تيم هاي پرسپوليس و استقلال تهران باز هم مانند فصل گذشته برنده داشته باشد.

 

وي ادامه داد: به اين دليل علاقه مندم كه اين بازي برنده داشته باشد كه يكي از تيم هاي تهراني در صدر جدول قرار بگيرد و اميدوارم برنده ديدار شهرآورد در نهايت پرسپوليس باشد و هواداران ما خوشحال ورزشگاه را ترك كنند.

 

كاشاني گفت: در حال حاضر فقط به ملوان فكر مي كنيم و سه امتياز اين بازي را قرباني ديدار با استقلال نخواهيم كرد.

 

وي با اشاره به عملكرد تيم فوتبال پرسپوليس در دهمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور گفت: تيم ما تا پايان هفته نهم ليگ برتر 18 امتياز را كسب كرده و در رتبه دوم جدول قرار گرفته ايم كه اين نتايج براي ما رضايت بخش است.

 


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)