پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اینکه پیشکسوتان پرسپولیس از طاهری حمایت می‌کنند به دلیل ریاست او بر صندوق حمایت از پیشکسوتان نیست.
 

جعفر کاشانی  درباره اینکه گفته می‌شود علی‌اکبر طاهری فعلا مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس است، گفت: بله، او مدیرعامل موقت است، چرا که کسی که کار اجرایی می‌کند و مسئولیت با اوست طبیعتا مدیرعامل است و ما هم هر کمکی که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران این همه دنبال عنوان می‌گردید چرا که عنوان و مسئولیت به آدم شخصیت نمی‌دهد. شما ببینید در این چند سال چند مدیرعامل به پرسپولیس آمده و رفته اما تأثیری در پرسپولیس داشته‌اند؟

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این باشگاه هم گفت: احتمال هر چیزی وجود دارد و شاید فردا خیلی چیزها عوض شود اما باید بگویم که همه چیز یک سوءتفاهم است که امیدوارم حل شود.

وی ادامه داد: قبول دارم که مشکل سیاسی بیشتر از یک سوءتفاهم است اما ما لغت سوءتفاهم را به کار می‌بریم!

کاشانی درباره اینکه چرا روز دوشنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد، افزود: من در مسافرت هستم و فردا به تهران می آیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما رئیس هیأت مدیره پرسپولیس هستید چرا حق امضا به نایب‌رئیس هیأت مدیره داده شد و اینکه این مسئله را به دلیل کهولت سن شما اعلام کرده‌اند صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: بحث کهولت سن مطرح نیست چرا که من همین حالا هم روزی 14 ساعت مشغول به کار هستم اما رئیس هیأت مدیره یک پست تشریفاتی است که نظارت بر فضای هیأت مدیره دارد و اگر قرار بر امضایی باشد حتما امضا می‌کند اما در کل آرزو می‌کنم باشگاهی داشته باشیم که سازمان و نقش هر کس مشخص باشد تا دیگر چنین مسائلی پیش نیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حمایت برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از علی‌اکبر طاهری به دلیل ریاست او بر صندوق حمایت از پیشکسوتان هست یا نه، گفت: اینطور نیست و پیشکسوتان از طاهری به دلیل رئیس صندوق حمایت از پیشکسوتان بودن حمایت نمی‌کند اما این را می‌گویم که برخی از پیشکسوتان هستند که در مضیقه مالی به سر می‌برند و آنها روزی قهرمانان بزرگ این مملکت بودند و این مسائل ناراحت‌کننده است که پیشکسوتان نیاز به گلریزان داشته باشند. مطمئن باشید اگر لازم باشد روزی درباره پیشکسوتان حرف می‌زنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)