مرجع خبیری پرسپولیس : حواستان جمع باشد که دچار غرور نشوید. در برنامه ورزش و مردم من به مردم قول دادم امسال حداقل یک جام به خانه می‌آوریم. اگر ما با این پتانسیل جام نگیریم همان بهتر که فوتبال را رها کنم و بروم خانه‌نشین شوم.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از شبکه ایران پرسپولیس نخستین شکست فصل دهم رقابت‌های لیگ برتر را مقابل صبای قم تجربه کرد، نمایش ضعیف شاگردان دایی مقابل بازیکنان محمود یاوری باعث شد سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس از نوع عملکرد آنها به شدت انتقاد کند، حبیب کاشانی که قبل از بازی برای شاگردان دایی سخرانی جالب توجهی انجام داده بود با تماشای شکست پرسپولیس از این اتفاق به شدت انتقاد کرد که شاید این انتقاد برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود.

مرور حرف‌های حبیب کاشانی، برای هواداران دو آتشه پرسپولیس بی‌شک  جالب خواهد بود. او این جملات را در جلسه شب بازی مقابل صبا که با شکست پرسپولیس به پایان رسید به زبان آورده است.حرف‌هایی که در آن رگه‌هایی از دغدغه‌های او به چشم می‌خورد. سخنرانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش ر منتشر شد که متن کامل آن را با هم مرور می‌کنیم.

 

 

 

چقدر با موبایل حرف می‌زنید؟

در طول روز زمان زیادی را برای صحبت کردن با تلفن همراه خود می‌گذارید، چه اشکالی دارد برای خدا هم کمی وقت بگذرید؟ وقتی مشکلی دارید، وقتی مربی به شما بی‌توجهی می‌کند، وقتی در ارنج نیستید و خلاصه در خیلی و مواقع دیگر سراغ من می‌آیید یا حتی با روزنامه‌ها صحبت  می‌کنید. چه اشکالی دارد در این مواقع با خدای خود خلوت کنید و با او درد دل کنید. یادم سال 86بازیکنی که در تیم نماز می‌خواند را همه مسخره می‌کردند اما همان بازیکن یکی از بهترین‌ها بود و در اکثر بازی‌ها گل می‌زد، آن هم چه گل‌هایی! از شما می‌خواهم از یاد خدا غافل نشوید تا هیچ وقت محتاج کسی نباشید. برای خلوت خودتان ارزش قائل باشید و با خداوند این خلوت را قسمت کنید.


من و استیل آذین

کاشانی در ادامه به موضوع تلفنی اشاره کرده و می‌گوید؛ هفته پیش وقتی همراه تیم در اردو بودم و دقیقا موقعی که شام می‌خوردیم، یک پیامک برای یکی از مسئولان تیم(رسایی) آمد. متن پیامک درباره نتیجه بازی استیل آذین بود. وقتی فهمیدم استیل آذین برنده شده،‌گفتم مبارک باشد!‌ فردای آن روز یکی از روزنامه‌ها نوشته بود کاشانی دنبال نتایج تیم استیل آذین است!‌ وقتی این را دیدم واقعا دلم سوخت. واقعا یک انسان می‌تواند این‌قدر کوچک باشد که به خاطر 2خط مصاحبه‌ شأن و عزت خودش را به باد بدهد؟

خبرچینی ممنوع

در برخی روزنامه‌ها شاهد چاپ برخی خبرهای خانوادگی بودم که امیدوارم این حرف‌ها کار شخصی غیر از بازیکن باشد. کسی نباید به خاطر چاپ به عکس و مصاحبه خودش را کوچک کند و اخبار داخلی تیم را به بیرون منتشر کند. روزنامه پرسپولیس متعلق به شماست و شما اراده کنید می‌توانید با آن گفت‌وگو کنید.

من پول می‌آورم

معمولا رسم داشتیم پس از هر بازی 3 بازیکن برتر را انتخاب می‌کردیم اما هنوز تصمیمی در این مورد برای بازی‌های امسال نگرفتیم. شما برای هر پیروزی از من پاداش می‌گیرید، پاداشی که علاوه بر بازیکنان برتر، به کل تیم‌ هم داده می‌شود. پاداشی که برای بازی‌های خارج از خانه، 5/1 تا 2 برابر بیشتر از بازی‌های داخلی خانه است. شما اصلا نگران این موضوع نباشید، نگرانی مربوط به پول برای من است، شما فقط به فکر بازی خود باشید.

مثل اسپانیا باشید

انتخاب برای علی دایی واقعا سخت است. ای کاش او می‌توانست هر 18بازیکن را به میدان بفرستد اما خب قانون فوتبال را نمی‌شود عوض کرد. مطمئنم در پرسپولیس هم تعصب دارند و می‌خواهند پول حلال بگیرند اما عجله نکنید، چرا که فرصت به همه می‌رسد. خدا می‌داند وقتی حلافم هم از ترکیب کنار گذاشته می‌شود، علی دایی ناراحت است اما کاری نمی‌توان کرد. هیچ کس توقع ندارد بازیکن روی نیمکت‌ باشید و خوشحالی بکند اما چاره دیگری نیست جز تحمل.
تیم ملی اسپانیا را دیدید؟ به رقم انتقادات مختلفی که می‌شد و با وجود اختلافات قومی که در این کشور وجود دارد، قهرمان شد. می‌توانید همین تیم را الگو قرار دهید و یکدل باشید.

برای آن گلر(!) آرزوی سلامت می‌کنم

به تازگی با خبر شدم  دروازه‌بان یکی از تیم‌ها (منظور کاشانی سوشا مکانی دروازه‌بان استیل آذین است که لابد اسم آوردن از او جایز نیست!)  دچار مصدومیت شده است. از همین جا برای این دروازه‌بان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد. ضمن اینکه برای تک‌تک شما هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و به حضورتان افتخار می‌کنم.



اگر جام نیاوریم بهتر است که کارم را ول کنم

حواستان جمع باشد که دچار غرور نشوید. در برنامه ورزش و مردم من به مردم قول دادم امسال حداقل یک جام به خانه می‌آوریم. اگر ما با این پتانسیل جام نگیریم همان بهتر که فوتبال را رها کنم و بروم خانه‌نشین شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)