کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس/5

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی این باشگاه در پاسخ به سوالی در خصوص عدم موفقیت در جذب بازیکنان بزرگ از جمله کریم انصاری فرد و  خلعتبری  و ادعای این بازیکن مبنی بر  اینکه صحبت های کاشانی مانع حضورش در پرسپولیس شده تاکید : این صحبت ها به هیچ وجه واقعیت ندارد .

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس ، حبیب کاشانی با اشاره به توافق کامل این باشگاه با خواسته های خلتعبری افزود : با توجه اینکه این بازیکن در لیست آقای دایی حضور داشت در یک روز سه شنبه ایشان را به دفتر شورای شهر دعوت کرده و با تمام پیشنهادهای مالی وی از جمله پرداخت 20 درصد از پیش قرارداد موافقت کردم .

 

این بازیکن هم در تماس با آقای دایی در فرانسه همان جا به وی قول داد که با پرسپولیس قرارداد امضا کند و سپس قسم حضرت زهرا(س) خورد که تا روز شنبه یکی دو پیشنهاد خارجی خود را بررسی می کند و اگر با آنها به توافق نرسید برای هیچ باشگاهی در ایران به جز پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

 

 

 

کاشانی افزود : اما روز شنبه متوجه شدیم وی با باشگاه ذوب آهن قرارداد بسته و گفته  حرف های کاشانی مانع انتقال من به پرسپولیس شد ! من این صحبت ها را هیچ چیزی جز بازارگرمی برای بالا بردن قیمت نمی دانم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب کریم انصاری فرد هم گفت : باشگاه سایپا ابتدا درخواست پرداخت 500 میلیون تومان را از ما کرد که موافقت کردیم سپس درخواست کردند در سال های اول و دوم و سوم پیوستن وی به پرسپولیس 50 ، 40 و 30 درصد مبلغ ترانسفر وی به خارج به باشگاه سایپا پرداخت شود که جمعا با مبلغ 500 میلیون تومان به چیزی حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان می رسید که زیر بار این قرارداد رفتن از عهده ما خارج بود .

 

باشگاه سایپا اگر قصد فروش انصاری فرد را نداشت پیشنهاد این قیمت هم غلط بود و اگر قصد فروش داشتند نباید این قیمت بالا را می گذاشتند . اما در هر صورت برای این دو بازیکن در باشگاه هایشان آرزوی موفقیت میکنم .

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)