کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس/7 هر روز برای ما یک دروغ در می آورند

مرجع خبری پرسپولیس : کاشاني درباره جلسه هفته گذشته اش با دايي و شايعه اي که مبني بر اين که شما درباره مسائل فني نمي‌خواهيد صحبت کنيد؟ گفت: بعد از بازي با پاس هيچ اتفاقي نيفتاده است. من گفتم بازي با پاس تمام شده و دايي بايد حواسش به بازي بعد باشد.

 

بعد از نشست مطبوعاتي خبرنگاري به دروغ به دايي گفته بود کاشاني گفته شما بايد بيشتر وقت بگذاريد. باشگاه سايت رسمي دارد و من هم به نوعي همکار شما شده‌ام. دوستان بعضي وقتها بي تقوايي مي‌کنند. بعضي مطالب به دروغ مطرح مي‌شود که ما مجبور مي‌شويم به قانون پناه ببريم. تيتر مي‌زنند باشگاه پرسپوليس براي رضايت نامه تارتار ‌٥٠ ميليون گرفته است. در شرايطي که اين اخبار صحت ندارد. اينها مي‌خواهند به تيم کمک کنند؟ اينها با دايي و من مشکلي ندارند. با باشگاه مشکل دارند تا تشويش ايجاد کنند در تيم.

 

مطلب ميزنند که باشگاه براي هر گل ‌٥٠ ميليون تومان به غلامرضا ميدهيم. با اين مطالب همدلي در باشگاه از بين مي‌رود. مطلب مي‌زنند فروزاني مي‌خواهد به تيم اضافه شود. من مي‌گويم خبري نيست، مي‌گويند شما خبر نداريد، او مي‌ايد! مطلب مي‌زنند محمد دايي مي‌ايد باشگاه پرسپوليس.

 

خب بيايد. باعث افتخار ماست. اگر دانشي دارد بيايد به ما کمک کند. آيا گناهش اين است که برادر علي دايي است؟ اين مطالبي که منتشر مي شود سوتفاهم نيست، دروغ گويي است و براي هوادران مشکل ايجاد مي کنند.

وي افزود: ما خودمان روي هشت بازي ‌٢٠ امتياز حساب باز کرده بوديم. ما سي درصد از امتيازهاي‌مان را از دست داده ايم و راضي نيستيم ولي بايد جلو برويم و مشکلات را حل کنيم. ما هر هفته با دايي جلسه داريم و اين براي بهبود شرايط است. دايي نگاهش به فوتبال حرفه‌اي تر است. او علمي تر است. من بارها از دايي خواهش کرده‌ام کمک کنيد باشگاه حرفه‌اي شود. او علمش را دارد. حتي مي‌خواهيم سوار هواپيما شويم مي‌پرسم چي بپوشيم. ايشان به ما کمک مي‌کند. من اين کارها را بلد نيستم و علمش را ندارم. اگر جرم است من مجرمم. من معلم ام و افتخار ميکنم. افتخار ميکنم که دايي اينجا آمده است. من کوچکترين مسائل را از دايي ميپرسم. از دايي تشکر ميکنم. چون هر علمي دارد بدون تکبر در اختيار باشگاه قرار مي دهند.

وي ادامه داد: دايي را به مغرور بودن متهم مي‌کنند. بازي پرسپوليس و پاس چه اهميتي داشت؟ اما او با شجاعت وتقوا آمد و عذرخواهي کرد. چرا مي‌خواهيم بين مردم و اسطوره ها فاصله بيندازيم. من اگر با دايي به اختلاف خورديم خودم مي‌روم. دايي اسطوره فوتبال ماست. او بايد بماند. هر جاي دنيا که مي‌رويم دايي را مي‌شناسند. من هيچ اصراري به ماندن ندارم. به خدا هر کسي از طرف دفتر سعيدلو زنگ بزند، من ميروم. من براي نوکري آمده ام. آمده ايم مردم وهوادران را خوشحال کنيم.

کاشاني درباره مشکلات قانوني درباره حضور تيم‌هاي مختلف پرسپوليس در رشته هاي گوناگون هم گفت: سال ‌٧٠ رييس سازمان، ظاهرا سهام پرسپوليس را به واسطه يکي از مديران باشگاه به گروهي داده است و الان آنها ادعا دارند. الان بايد سعيدلو اين را پيگيري کند. از طرف ديگر عابديني هم مدعي است که پيروزي مال آنهاست. حالا بايد براي باشگاه با قدمتي ‌٤٤ ساله نامي پيدا کنند. دو گروه داعيه دارند. تراز مالي باشگاه ما ‌٩ ميليارد منفي است و تنها داشته پرسپوليس براي حضور در بورس برند باشگاه است.

در صورتي كه يكي از آورده‌هاي باشگاه پرسپوليس همين برندش است. برندي كه دو گروه مدعي آن هستند. در واقع باشگاه به لحاظ اموال منقول چيزي ندارد. محل باشگاه را كه مي‌گويند براي فدراسيون است. ورزشگاه درفشي‌فر كه صاحب ديگري دارد و فقط همين باشگاه با اين همه مدعي با 9 ميليارد تومان بدهي روبرو است. پس نتيجه مي‌گيريم تنها داشته پرسپوليس براي حاضر شدن در بورس همين برندش است. به همين دليل براي مشخص شدن اين وضعيت يك كار حقوقي كامل مي‌طلبد. اصلا بايد ديد طبق اصل 45 قانون اساسي كه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را جزو منافع ملي ناميده‌اند مي‌توان به شخص يا اشخاص ديگري واگذار كرد يا نه؟
در اين زمينه نامه‌نگاري‌هاي لازم انجام شده و از مسئولان حقوقي سازمان تربيت‌بدني مي‌خواهيم كه تكليف اين موضوع را روشن كنند.

 

کاشاني درباره پيشکسوتان پرسپوليس هم گفت: ما ‌٣٥٠ پيشکسوت داريم و تنها در چند رشته فعاليت داريم. تلاش‌مان اين است که در بخش‌هاي مختلف از پيشکسوتان استفاده کنيم اما هر کس را که انتخاب کنيم شايد بقيه به تخريب افراد انتخاب شده دست بزنند.

وي درباره بازيکنان جديد هم گفت: قرار است دو بازيکن برزيلي بيايند در اردوي کيش تست بدهند. دايي با سي دي بازيکن نمي‌گيرد. بازيکني بود که در من‌سيتي بازي ميکرد اما دايي با سفارش نمي‌گيرد و قرار است او فردا به ايران بيايد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)