مرجع خبری پرسپولیس : به گفته حبيب كاشاني اعضاي هيئت مديره اين باشگاه كه شامل 15 اسم اوليه هستند فردا در جلسه وي با علي سعيدلو رئيس تربيت بدني به جمع‌بندي نهايي خواهند رسيد.

حبيب كاشاني سرپرست كاشاني در برنامه ورزش و مردم اعلام كرد كه وزير آموزش و پرورش به نامه وي پاسخ داده و مشكل وي براي مديريت پرسپوليس حل خواهد شد.

كاشاني كه مدت‌هاست با عنوان سرپرست موقت مديريت باشگاه پرسپوليس را برعهده دارد، به دليل اجراي قانون منع فعاليت در شغل دوم نمي‌توانست مديرعامل پرسپوليس بشود، در اين هفته رسماً مي‌تواند اين سمت را در اختيار بگيرد. او گفت:«آقاي حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش با من تماس گرفتند و گفتند به خاطر مردم و هواداران پرسپوليس با نامه تو موافقت مي‌شود. »

كاشاني در اين نامه از حاجي‌بابايي درخواست كرده بود كه نامه وي كه محل خدمت وي را شوراي شهر اعلام كرده، به سازمان تربيت بدني تغيير يابد و وي به خدمت در آنجا مأمور شود كه با اين نامه موافقت شده است.

 


 

به اين ترتيب كاشاني با انتخاب هيئت مديره و رأي گيري در آنها مي‌تواند قانوناً‌ مديرعامل پرسپوليس بشود.

به گفته حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس اعضاي هيئت مديره اين باشگاه كه شامل 15 اسم اوليه هستند فردا در جلسه وي با علي سعيدلو رئيس تربيت بدني به جمع‌بندي نهايي خواهند رسيد.

كاشاني از بدو حضور در پرسپوليس از اواسط فصل گذشته در فوتبال ايران به تنهايي كار كرده است و رتق و فتق امور را به تنهايي برعهده داشته است.

كاشاني در اين مصاحبه همچنين در پاسخ به اين سوال كه ادعاي باشگاه پرسپوليس چطور كاري است؟‌ جواب داد:«اگر فردي با جسته فيل وارد باشگاه بشود بعد از مدتي به دليل مسائلي كه وجود دارد لاغرتر از من بيرون خواهد رفت.»

 

كاشاني در بخش اول صحبت‌هايش  گفت كه قصد دارد پاسخ حرف‌هاي مسئولان سابق باشگاه را بدهد كه ادعا كرده بودند او به هواداران پول داده تا در يكي بازي فوتسال مورد تشويق قرار بگيرد، كاشاني گفت:«من بعد از اتفاقات دو فصل پيش در جلسه‌اي كه در غياب بنده روز 19 خرداد ماه برگزارشده بود از طرف آقايان آخوندي‌، نژادفلاح و فرخزادي به عنوان مديرعامل باشگاه انتخاب شدم اما مسائلي پيش آمد كه آنها نپذيرفتنم، من كه مي‌توانستم مديرعامل بشوم و نپذيرفتم چرا بايد چند ماه ديگر پول خرج كنم تا سرپرست باشگاه بشوم؟



كاشاني همچنين در جملات خود به ادعاي حسين هدايتي مبني بر جذب اسپانسر 3 ميلياردي پاسخ گفت:«به نظر من اين حرف‌ها عوام فريبي است، ايشان زماني كه در پرسپوليس بودند پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بود و 6 بازي اضافه داشت و همچنين همه بازي‌هايش طبق معمول از شبكه سراسري پخش مي‌شد.


اما مداركي كه وجود دارد نشان نمي‌دهد اسپانسري با اين ارزش جذب شده باشد، حالا اينكه چطور بعد از يك سال در يك تيم خصوصي كه بازي‌هايش از شبكه استاني پخش مي‌شود و هواداران پرسپوليس را هم ندارد چنين مبلغي جذب مي‌شود، خدا عالم است. »


او همچنين گفت در گفت‌وگو با ناصر شفق مديرعامل تراكتورسازي نيز به وي گفته است:«ادعاي جذب 5/3 ميليارد تومان اسپانسر براي اين باشگاه را عملي نمي‌داند.»


كاشاني در برنامه ورزش و مردم نكاتي هم درباره بحث مديريت كريم باقري در پرسپوليس عنوان كرد و گفت:«البته كريم تاجر خوبي نيست، اما با توجه به اينكه او علاقه‌اي به مربيگري ندارد. با توجه به شخصيت‌اش اگر قرار باشد از جامعه ورزش كسي انتخاب شود، حق آقا كريم است كه مي‌تواند مهره موثري باشد. اگر چنين اتفاقي بيفتد من هم به عنوان مشاور در خدمت كريم خواهم بود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)