مرجع خبری پرسپولیس : وضعیت باشگاه پرسپولیس اما متفاوت است. حبیب کاشانی اهل خرج کردن با چک شخصی نیست و با رایزنی های متعدد قصد دارد از طریق اسپانسرها برای خرید بازیکنان جدید تامین اعتبار کند.

 

وضعیت اقتصادی سرخابی ها این روزها خوب نیست و دو قطب اصلی فوتبال ایران در حساس ترین زمان فصل نقل و انتقالات با بحران اسکناس مواجه شده اند.

 

از قرار معلوم پیش از پایان لیگ دهم و بعد از تصویب قانون تخصیص یک درصد از اعتبار وزارتخانه ها به بخش ورزش، حبیب کاشانی امید زیادی داشت تا با استفاده از ارتباطاتی که در بخش های دولتی دارد پرسپولیس را در لیگ یازدهم از نظر مالی کاملا تامین کند.


با لغو این قانون علی سعیدلو به کاشانی قول داده بود با توافق طرفین یکی از وزارتخانه ها بودجه پرسپولیس را تامین کند اما وزیر مذکور پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی آب پاکی را روی دست کاشانی ریخت و گفت وزارتخانه اش نمی تواند به باشگاه پرسپولیس کمک کند.


در این شرایط علی فتح الله زاده یک راهکار ویژه دارد. سرپرست موقت آبی ها با چک شخصی به جذب بازیکنان مورد نظر باشگاهش مشغول است اما حبیب کاشانی اهل خرج کردن با چک شخصی نیست و با رایزنی های متعدد قصد دارد از طریق اسپانسرهای گذشته که ظاهرا قراردادشان هم با باشگاه پرسپولیس خاتمه یافته برای خرید بازیکنان جدید تامین اعتبار کند.


در این شرایط آبی پوشان پایتخت با اکثر بازیکنان مورد نظرشان به توافق رسیدند اما پرسپولیسی ها با گذشت یک ماه از آغاز فصل نقل و انتقالات تنها با علی کریمی و محمد نصرتی قرارداد همکاری منعقد کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)