پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و انشاءالله در آینده هم با ادامه این شرایط در جدول بالاتر می آییم.

جعفر کاشانی درباره دربی 81 پایتخت اظهار داشت: بازی بدی نبود، بچه ها خوب بازی کردند و مهم تر از هر چیز این بود که هواداران از تماشای یک بازی زیبا نهایت لذت را بردند. دربی 81 توانایی های فوتبال ما را ثابت کرد و نشان داد می توانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.

وی درباره جوک هایی که در پایان بازی بابت عملکرد دفاعی استقلال ساخته شده، تاکید کرد: این مسائل اخلاقی نیست. در بازی دیروز اخلاق موج می زد و نباید این مساله را با ساختن و جوک و چنین اقدامات خوبی خراب کنیم. نباید به مظلومی توهین کرد چون هر مربی ای اعتقادی دارد. به تفکر مظلومی احترام می گذاریم و خوشحالم که یک بازی خوب انجام شد.

کاشانی درباره پاداش بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: بهترین پاداش را بازیکنان از مردم و هواداران گرفتند اما ما نیز مبلغی ناقابل را تقدیم می کنیم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس افزود: تیم پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و انشاءالله در آینده هم با ادامه این شرایط در جدول بالاتر می آییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)