تقصیر باشگاه نبود/ بهتر است مسئولان کمتر حرف بزنند!

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دوشنبه به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد گفت: بهتر است مسئولان کمتر حرف بزنند!

 

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس – صنعت نفت ابادان از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد و گفت: ما روز دوشنبه نشست خبری خواهیم داشت. من ترجیح می دهم در آن نشست موارد را مطرح کنم و سعی می کنم کمتر حرف بزنم با این حال فکر می کنم خیلی زیاد مصاحبه می‌کنم! بهتر است این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که مسئولان کمتر حرف بزنند.

کاشانی که از گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری ها خودداری کرده بود در گفتگو با یکی ازدوربین های شبکه های تلویزیونی مواردی را عنوان کرد که مهمترین آنها در خصوص سکو برت مدافع آفریقایی تیم فوتبال پرسپولیس بود.

 

وی در این خصوص گفت: سوکو برت مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد و مقدمات حضور او در ترکیب تیم فراهم شده اما امروز با نظر کادر فنی در فهرصت 18 نفره قرار نگرفت. همه كارهاي اقامتي سكوبرت حل شده و او ديگر هيچ مشكلي درخصوص حضورش در ايران ندارد.

 

وی همچنین در خصوص عدم توافق باشگاه پرسپولیس با سامال سعید مدافع تیم ملی فوتبال عراق گفت: ما این مدافع را مد نظر داشتیم اما سن او در پاسپورتش متفاوت از سنی بود که در اینترنت درج شده بود به همین خاطر با او قرارداد نبستیم چرا که فقط در فهرستمان جای خالی برای یک بازیکن زیر 23 سال داریم. سايت AFC سن سامال سعيد را كمتر درج كرده بود و ما در اين مورد اشتباه نكرده بوديم.

 

به هر حال تقصير از باشگاه نبود. سن اين بازيكن در سايت AFC كمتر درج شده بود و احتمالا سامال سعيد دو پاسپورت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)