پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: تصمیم ما برای ایجاد مجتمع تجاری و اقامتی در مجموعه درفشی فر  جدی است.

جعفر کاشانی ، اظهار داشت: اینکه بنشینیم  و تماشا کنیم کاری از پیش نمی بریم. من اعتقادی به حرف زدن بدون عمل ندارم و به همین دلیل مصمم هستیم کار احداث هتل و مجتمع تجاری در مجموعه درفشی فر را آغازکنیم.

وی درباره اینکه هزینه های چنین پروژه ای چگونه تامین خواهد شد، ادامه داد: کار را که شروع کنیم، کسانی هستند که برای کمک به این امر قدم پیش بگذارند. ما وقتی ساختن مجموعه شاهین را آغاز کردیم همین صحبت ها مطرح بود. اما آدم هایی آمدند و میلیاردها هزینه کردند تا یک مجموعه نمونه ساخته شود. قطعا وقتی اسم پرسپولیس به میان بیاید افراد بیشتری برای این منظور جلو خواهند آمد. درفشی فر را در زمان آقای غمخوار وقتی که عضو هیات مدیره پرسپولیس بودم از آقای مهرعلی زاده برای پرسپولیس گرفتم. حالا هم می خواهیم یک کار ماندگار برای پرسپولیس که سرمایه همیشگی خواهد بود ایجاد کنیم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد :پرسپولیس هر سال هزینه های زیادی را برای اقامت بازیکنان، مربیان و تیم هایش پرداخت می کند. وقتی چنین مجموعه ای وجود داشته باشد دیگر نیازی به پرداخت این هزینه ها نخواهد بود.

وی درباره اینکه با توجه به بی ثباتی مدیریتی چطور از اجرای چنین طرحی سخن به میان می آید، تصریح کرد: این کار باید انجام شود. راه دیگری وجود ندارد. اگر چند سال قبل دادگان ساختمان فعلی باشگاه را نگرفته بود، امروز چه می کردیم؟ به طور قطع این اتفاق روی خواهد داد چون وزارت ورزش مصمم به انجام آن است و برای استقلال هم قرار است اتفاق مشابهی روی دهد. در این مجموعه می توانیم هتلی با بیش از 20 اتاق، سالن کنفرانس، استخر و سونا و مجموعه تجاری داشته باشیم. زمین به اندازه کافی در اختیار است و اطمینان دارم مجموعه های ذی ربط مثل شهرداری هم همکاری لازم را خواهند داشت چون پرسپولیس و استقلال برای تمام کشور به ویژه برای شهر بزرگ تهران سرمایه های معنوی و فرهنگی به حساب می آیند.

کاشانی در باره اینکه امیر عابدینی اعلام کرده است علی اکبر طاهری از وی برای حضور در شورای عالی راهبردی پرسپولیس دعوت کرده است، گفت: من از وجود این شورا بی اطلاع هستم. اگر قرار باشد چنین تشکیلاتی در زیرمجموعه پرسپولیس تشکیل شود حتما در هیات مدیره مطرح خواهد شد. ولی در حال حاضر چنین تشکیلاتی نداریم و باید در این باره از آقای طاهری سوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)