پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً صحبتی برای واگذاری باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش است.

جعفر کاشانی در خصوص اظهارات علی فتح‌الله‌زاده که گفته استقلال در یک بازی 8 گل به پرسپولیس زده و قرار است اسناد آن را منتشر کند، گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم شاید انجام این بازی و کسب این نتیجه به سن من کفاف نمی‌دهد! البته چیزی که من به یاد دارم این است که در یک بازی شاهین و تاج سابق، ما در نیمه اول 3 گل به تاج زدیم به طوری که شاه مخلوع در نیمه دوم قهر کرد و از ورزشگاه رفت.

وی ادامه داد: من سالها دفاع آخر شاهین و پرسپولیس بودم و به یاد نمی‌آورم که 8 گل از استقلال یا تاج خورده باشم شاید هم این نتیجه بوده و ما فراموش کردیم! به هر حال دوستان خاطره‌سازی می‌کنند و ان‌شاءالله که 8 گل به ما زده باشند و حرفشان دروغ نباشد! اصلاً شما بنویسید تاج یا استقلال به ما 10 گل زده است!

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد واگذاری این باشگاه تصریح کرد: فعلاً صحبتی برای واگذاری نیست اما ما آرزو می کنیم که این اتفاق بیفتد تا پرسپولیس بزرگ ساخته شود البته فعلاً روند واگذاری نیست و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش است.

کاشانی در پایان در مورد انتخاب اسپانسر هم تصریح کرد: باید دعا کنیم که موضوع اسپانسر هم حل شود البته پرسپولیس دولتی است و بودجه آن هم تأمین شده اما باید هواداران خاص به کمک تیم بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)