خبرگزاری پرسپولیس : جعفر کاشانی می گوید به مدیرعامل پرسپولیس کمک فکری می دهد اما حضور فیزیکی در این باشگاه ندارد.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت دوباره اش به این تیم گفت: من در پرسپولیس نیستم بلکه با آقای رویانیان گفت و گو کردم تا قلب و تفکرات من در پرسپولیس باشد نه این بدن 68 ساله 75 کیلویی.

 

کاشانی در خصوص اینکه در سال 83 پیشنهاد مدیریت این باشگاه به دستش رسیده بود، گفت: دوستان خوبم و مسئولان وقت سازمان تربیت بدنی و فدراسیون (در زمان ریاست دادکان) این پیشنهاد را به من دادند ولی من گفتم مدیریت نمی کنم ، اما از هر گروهی بخواهید مدیرعامل را انتخاب می کنم و به او کمک فکری خواهم داد. از بین افراد پیشنهاد شده، احساس کردم خطیب بهتر است و او را پیشنهاد دادم، بعد هم به آن دوستان و همه مدیرانی که بعد از آن ها آمدند، گفتم روی من به عنوان مدیرعامل حساب نکنید.

 

کاشانی در خصوص اینکه با وجود رفت و آمد طولانی مدت او، علی پروین هنوز در پرسپولیس هست، گفت: چرا پروین نباید باشد؟ 30 سال است می گویم در این فوتبال باید فوتبالی ها باشند اما هر کس در جای درست خودش قرار بگیرد تا شان همه حفظ شود.

 

کاشانی در پاسخ به این سئوال که به مدیریت تخصصی در ورزش اعتقاد دارد یا خیر ؟ گفت: خطیب 15 سال در استان تهران مدیریت ورزشی کرده بود، من به مدیریت تخصصی اعتقاد دارم اما ممکن هر مدیر یا هر کسی که وزیر ورزش می شود قبلا در تمام ورزش ها حضور داشته باشد؟

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)