مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت : مایلی‌کهن نه قهر کرده نه استعفا داده، او مدیرفنی ما است.


آقای کاشانی؛هواداران پرسپولیس باید به آینده این تیم در رقابت‌های لیگ یازدهم خوش بین باشند یا موفقیت پرسپولیس در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قابل پیش بینی نیست؟

 

در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما ما و همکارانمان در باشگاه پرسپولیس تمام توان خود را به کار گرفتیم تا هر آنچه کادر فنی نیاز داشت را به مهیا کنیم تا این تیم بتواند با انگیزه لازم وارد مسابقات لیگ برتر شود، تمام امکانات مورد نیاز برای تیم فراهم شده، بازیکنان مورد نیاز آقای استیلی جذب شدند و همه اعضای کمیته فنی پرسپولیس از روند عملکرد باشگاه در جذب بازیکنان راضی بودند.

 

برخی گفته‌ها حکایت از این دارد که فهرست بازیکنان مورد نیاز حمید استیلی جذب باشگاه نشده‌اند و استیلی از این اتفاق به شدت ناراضی است، اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که شما بر اساس سلیقه خود بازیکنان پرسپولیس را به خدمت گرفتید؟

خنده دار است برخی افراد به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار با اتفاقات فوتبالی کاملا غربیه‌اند، من هیچ وقت در هیچ یک از مسائل فنی دخالت نکردم و از این به بعد هم دخالت نمی‌کنم،شما می توانید از استیلی سوال کنید که من در این مقوله وارد شدم، وقتی شاهد زنده وجود دارد نیازی نیست من از خودم دفاع کنم، حرف من این است اگر حبیب کاشانی در حوزه اختیارات خود عمل کند مطمئنا دیگران هم مثل او رفتار می کنند، وقتی من به سرمربی تیم اختیار عمل می دهم او هم می فهمد که هر کسی در چارچوب اختیارات خود عمل می کند.پس با این حساب هیچ تداخل کاری به وجود نمی آید.


یکی از مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به شدت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، مشکلات مالی بود و نبود بودجه لازم بود، در این خصوص صحبت می‌کنید؟

من خدا را شاهد می‌گیرم که زمان ورود فصل نقل و انتقالات با بیست میلیون تومان وارد شدم الان که با شما صحبت می کنم و چند ساعت دیگر وقت نقل و انتقالات تمام می‌شود از آن مبلغ ده میلیون دیگر باقیمانده است، منظورم از طرح این مساله اینست که من نه پول کنار گذاشته داشتم نه مثل برخی دوستان با چک شخصی بازیکن گرفتم، در مذاکره با بازیکنان مرد و مردانه حرف زدم پای حرفم هم مانده‌ام، شما می توانید سوال کنید از تمام بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند اگر یک نفر گفت من به او چک دادم آن وقت هر چه خواستید به من بگوید. ما واقعا در فصل نقل و انتقالات با مشکل مالی رو به رو بودیم، الان نزدیک به 6 ماه است که هیچ پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده، امیدوارم فکری اساسی صورت گیرد تا مشکلات مالی ما هم حل شود تا پرسپولیس اینگونه دچار مشکل نشود.

 

اما برخی افراد مدعی بودند شما به یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس چک 800 میلیونی داده‌اید،در این خصوص توضیح می‌دهید؟

به خدا خودم هم ماندم، چطور برخی دوستان اینگونه حرف می‌زنند، یکی از دوستان که صلاح نیست نامی از او ببرم به یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس پیغام داده به کاشانی بگوئید چک 800 میلیونی به بازیکن می‌دهید بازار را خراب می‌کنید؟والله من به هیچ کسی چک ندادم، تا به این سن رسیدم تا به حال 5 چک نکشیده‌ام چه برسد به این که به بازیکن تیمم چک 800 میلیونی بدهم، می توانید از تمام بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند بپرسید که آیا من به آنها چک دادم یا نه؟ من رک و پوست کنده به بازیکنان جدید پرسپولیس گفتم سر فلان تاریخ پول در حساب شماست می توانید بپرسید روز اول مردادماه به چند بازیکن زنگ زدیم که فلانی برو حساب باز کن تا پول مورد نظر را به حسابت واریز کنیم، نمی دانم چرا برخی از دوستان به هر شکلی که شده حقیقت را وارونه جلوه دهند تا نشان دهند ما بد هستیم و آنها خوب.

 

اتفاقات عجیبی در فصل نقل و انتقالات این فصل رقم خورد،مثلا برخی بازیکنان برای شما شرط و شروط گذاشتند اما بعدا منکر تمام این مباحث شدند، خیلی از هواداران دوست دارند بدانند که آیا واقعا چنین مباحثی واقعیت دارد یا آن دسته از افراد برای فرافکنی این مسائل را مطرح کردند؟

خدا را شاکرم که همان کسانی که این ادعاها را مطرح کردند خوشان بهتر از هر کسی می دانند که ماجرا از چه قرار است، من ترجیح می دهم در این باره صحبت نکنم، اما این را مطمئن باشید همان کسانی که مدعی شدند من را تا به حال ندیده‌اند خود به خوبی می دانند اگر من واقعیت ها را بازگو کنم دیگر آبرو و اعتباری برایشان باقی نخواهد ماند از این رو اجازه دهید حرفی نزنم مگر این که بعدا ببینم این افراد دوست دارند واقعیت های پنهان مطرح شود آن وقت حرفهای زیادی برای گفتن دارم.

 

آیا در مقطع کنونی از وضعیت پرسپولیس رضایت دارید؟

ما به نسبت سایر تیم‌های لیگ برتری چیزی کم نداریم بلکه به نسبت دیگران از توانمندی‌های بیشتری هم برخوردار بودیم،من بارها تاکید کردم، هر تیمی اگر در مسیر آرامش و به دور از جنجال گام بردارد می تواند به هدف خود دست پیدا کند فقط به این شرط که رعایت اخلاق را بکند، ما در حال حاضر تیم فنی خوبی در پرسپولیس داریم، کمیته فنی و مدیر فنی باشگاه همه چیز را زیر نظر دارند پس دلیلی برای نگرانی وجود ندارد به همین دلیل هواداران پرسپولیس با حفظ هوشیاری کامل بهتر است به هیچ یک از حاشیه‌ها توجه نکنند و به حمایت از تیم مورد علاقه خود بپردازند.

 

غیبت محمد مایلی کهن در اردوی ترکیه باعث شد حواشی زیادی برای تیم فوتبال پرسپولیس به وجود بیاید، آیا قبل از شروع فصل جدید همکاری پرسپولیس با محمد مایلی کهن به پایان رسید؟

نمی دانم چرا دوست دارید از چیزی که وجود خارجی ندارد یک بحران بسازید، آقای مایلی کهن همچنان به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس هستند، به فعالیت خود ادامه خواهند داد،لذا نیاز نیست این قدر سر و صدا درست شود که ایشان قهر کرده و از پرسپولیس رفته، به جرات می توانم بگویم که محمد مایلی کهن دلسوز پرسپولیس است هماکری خود را باشگاه پرسپولیس قطع نکرده است، نمی دانم چرا عده ای دوست دارند این گونه وانمود کنند که آقای مایلی کهن قهر کرده و استعفا داده است، به خدا قسم هیچ استعفایی در کار نیست پس لطفا این قدر حاشیه سازی نکنید.

 

به نظر می‌رسد در فصل یازدهم حواشی زیادی برای پرسپولیس به وجود آید و تیم با مشکلات متعددی رو به رو شود آیا پیش بینی لازم برای مقابله با این حواشی را کرده‌اید؟

مهم اینست که تکلیف خودمان را به درستی انجام دهیم، امروز هوادار پرسپولیس نگران مشکلات اینده نیست بلکه نگران اینست که پرسپولیس با کادر فنی خود و حمایت مدیران و اعضای کمیته فنی از جایگاه پرسپولیس حمایت کند از این رو مطمئن باشید تا روزی که مسوولیت داریم و تکلیف بر دوش ما باشد کار می کنیم و به امید موفقیت پرسپولیس گام به جلو برمی داریم از این رو بهتر است نگران آینده نباشید چون شاید تمام کسانی که امروز مخالف ما هستند فردا به خاطر نتایج خوب تیم به کمک پرسپولیس بیایند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)